Recenze (31)
Tenet (2020)
Hloupý
Vražedná práva (2014) (seriál)
Poměrně hloupě napsaný, efektní, stereotypní, trendy.
Sedm samurajů (1954)
Na 21. století příšerně dlouhej film. Ale perfektní.
Sbohem, synu (2019)
Tříhodinovej film je jako kilo zmrzliny, 20 knedlíků nebo třeba 10 párků v rohlíku. Je to moc. Ne náhodou měly sovětský filmy uprostřed pauzu.
Joker (2019)
život je těžkej, i v komiksech
Vlastníci (2019)
Vtípky, který by určitě fungovaly v Jihlavě ve stanu, ve filmu nefungují. Působilo to bez zjevný nadsázky rasisticky a homofobně. Celý to působí nefilmově.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Nezvládnutý pelmel žánrů. Autor se bál víc stříhat.
Stranger Things (2016) (seriál)
Mnoho klišé, předvídatelný děj, nepochopitelný scifi.
Vyvolený (2000)
Film napsal fanoušek komiksů. Budiž. Ale film každopádně o ničem není a nedává smysl.
Toni Erdmann (2016)
162 minut je lehké přecenění tvůrkyně