Recenze (186)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
... tak nějak už jsem se u nich zabydlela ... ;)
Ženy na pokraji nervového zhroucení (1988)
... hořící postel, gaspacho, červený telefon a totálně ztřeštěný Almodóvar ... :)
Matador (1986)
sex/death-apeal v koktejlu, z kterého mrazí ...
Zákon touhy (1987)
Ano ... ano ... ano! Almodóvar, te adoro!
Spoutej mě! (1989)
... mísení strachu se vzrušením ... bizarní vtipnosti s vážností ... Podvědomá touha ženy o "jediném a jejím" se jako nádoba převrátila aby se ze střepů zase paradoxně smyslupně poskládala.
Amerika (1994)
... co jen mi tam chybělo ... asi objevit Ameriku - a kromě vizuálně-audiové skizzy přidat plyn i v ději či hereckých kreacích ... S Amerikou jsem na vážkách.
Květ mého tajemství (1995)
"Realitu bych zakázala!" :) Pedro Almodóvar by měl dostat Oskara za opakovaně trefné zachycování ženské duše ... On to asi fakt dokázal a v každém filmu nám to poalmodovárovsku servíruje ... Tak křehké, tak silné, tak citlivé, tak své, tak ve své iracionalitě půvabně upovídané či dramaticky tiché. Kéž by jeho po/u-chopení ženy (byť místy i briskně ironizující) měli všichni muži ;)...
Obyčejní lidé (1980)
Americká (a jakákoliv jiná) krása s trochu hlubší psychologií postav ... Aneb: jak rozlousknout zaběhlé kruhy rodinných vztahů, z kterých se vytratila blízkost a skutečný cit? ... Vážný film plný přesně nalezených odpovědí.
Stmívání (2008)
... jsem roman tyčka, a ráda se vliju do příběhu, který krájí mystično pohledy očí a tichými dialogy ... stmívala se má duše a v komunitě charismatických upírů se mi náramně líbilo ...
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
... kvalitní předloha i film dobrodružné fantasy pro děti a pro dítě ve mně :)) ... jako odkojenec Souboje titánů jsem si připoměla oči otevřené dokořán a úplné pohlcení příběhem plného pohádkové fantazie ...