Recenze (67)
Pařba ve Vegas (2009)
na strese jste ho fakt necekali, ze ? Docela dobra prehanka, umite si predstavit svoji rozlucku ve stejnem rozmeru jako meli tito panove? Ja se ji rozhodne pokusim minimalne napodobit :]
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
nazor dopisu az se na to podivam jeste minimalne jednou.. zatim snad jen.. JO HOLKA, TAKHLE SE NA TO MUSI!!!
Číslo 9 (2009)
kdyby to tak Burton i reziroval...
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
sakra to byla lekacka.. cekala jsem pohadku pro deti a on se z toho vyklubal slusny pokus na Tima Burtona. Nanestesti jsem videla pouze film a ne 3D verzi, jinak by * bylo urcite 5 :]
Avatar (2009)
jo, film se mi libil..asi tak od chvile kdy jsem v pulce usnula.. na to ze listek vysel na 300, 3D efekty pouze panoramaticke, pribeh predvidatelny a umele natahovany.. od pribehu jsem nastesti nic necekala, sla jsem se podivat na zpracovani filmu, proto davam *vysoke* hodnoceni 2* kdo od tohoto filmu nic neceka, zklamany nebude..
Kouř (1990)
hodnocení tohohle filmu mi dalo zabrat, rve se ve mě jedna hvězdička s pěti, ale dávám 5, proč? Prostě jsem to přežila :) když tenhle film budu brát jako "moderní" konzument, budu se nudit, když ho vezmu jako přehnanou parodii na komunismus, neskutečně se bavím, scéna s Arnoštkovou diskotékou se stala legendární a světe div se, zažila jsem na to neskutečnou pařbu a to tenhle týden, takže verdikt: Schovávám do archivu, minimálně Arnoštka :)
Stmívání (2008)
říkejte si kdo chcete co chcete, ale já si to užila.. pustila jsem si tenhle film na dobrou noc, jakože u něj usnu, ale spát mi nedal, předvídatelný děj, herci slaďoučcí jak cukrlátka, a přesto se mi to fakt líbilo :) i když upíři nejsou strašliví, dokáží vzbudit strach a hlavní hrdinka Bella dokázala že nemusíte být blond abyste se tala hvězdou školy, stačí být jen podivínka chodící s podivínem :) Verdikt: kdy už k sakru bude dvojka?? :)
Another Gay Movie 2: divoká jízda (2008)
ačkoliv jsem se nenechala odradit komentářema, a říkala si "jedničku taky odsoudili a koukatelná byla, tak co může bejt za hrůzu tohle.." to byla ale chyba!! První chyba - vyměnili hlavní hrdiny, typologicky se trefili pouze do Jaroda, jinak se s nima absolutně nesmíříte.. druhá chyba- opravdu udělali z gayů totální buzeranty, které by člověk jen potkal na ulici a zabil je.. třetí chyba- Nico a inteligentní rádoby emotivní monolog? Podejte mi někdo kýbl!! Čtvrtá chyba - CELÝ FILM!!! Opravdu, ani jako ta nejzkomercionalizovanější blondýna jsem na tomhle filmu nenašla jedinou scénu která by se mi líbila.. tenhle film je opravdu ztrátou času, a když už to říkám i já, tak už to je hodně zlý :)
Zvětšenina (1966)
omlouvám se, omlouvám se, omlouvám se, ale nemůžu jinak.. jsem hnusná zkomercionalizovaná bloncka, ale já se pekelně nudila :) nejvíc mě pobavilo že mi spoludívající se usnul na .. rameni :D a naprosto nejvíc mě zklamal konec, čekala jsem že se konečně něco stane a najednou the end ? No to teda.. ze 100+1 filmů které musím vidět než umřu ode mě asi víc jak 3* nedostane žádný :)
Rocky Horror Picture Show (1975)
myslela jsem že po tom, co jsem viděla Evu Holubovou v negližé v českém filmu Líbáš jako bůh, mě už nic nedokáže znechutit... až dodnes..proboha už ne, jen už nezpívejte :D a hlavně, nesvlíkejte tomu chlapovi plášť, jestli ho ještě jednou uvidím v podvazcích tak se ze mě stane lesba :) ale celkově jsem se zasmála, a Susan byla fakt dokonale afektovaná, takže 3*, ale vidět znovu to nehodlám :D