Recenze (138)
Poslední eskorta (1973)
Jacku, omlouvám se za 2 hvězdy, ale víc to z mého pohledu nezaslouží. Nuda.
Králova řeč (2010)
Když se paní Logue vrátí domů dříve, než měla, narazí tu na Jejich Veličenstva. Krásná scéna.
Pouta (2009)
Nesdílím všeobecné nadšení a moc nechápu tak vysoké hodnocení. Kromě výkonu Ondřeje Malého to byla docela bída.
Veřejní nepřátelé (2009)
Fáze očekávání a potom neočekáváně fáze zklamání. Gangesterovky mám rád, ale tohle už jsemasi všechno někde viděl.
Death Race 2000 (1975)
Hvězdičku za to, že jsem to dokoukal. Byl jsem zvědav, jestli druhá část filmu bude stejně šílená jako první. Nebyla, byla o dost ujetější. Za všechno můžou žabožrouti!
Expendables: Postradatelní (2010)
Celkově to bylo na tři hvězdy, jednu přidávám za dialog v kostele :-)
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Počítám, že něco podobného by natočil Ed Wood, kdyby měl technické prostředky začátku 21. století. A peněžní prostředky na tyto technické prostředky...
Mechanický pomeranč (1971)
Jsem rád, že jsem vydržel úvodní scény, ve kterých řádila Alexova banda, a od filmu neodešel. Vyplatilo se to.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
První série celkem fajn, druhá krok zpět a třetí, tedy třetí série ta měla koule! Postupně přibývalo krve, mrtvých, různých nadpřirozených bytostí, krásných upírek a sexu. Fajn koktejl.
Elvíra - Vládkyně noci (1988)
Příjemná oddechovka. Můj popel pošlete do Las Vegas!