Recenze (81)
Playgirls (1995)
Ale finále s Luxem nemá chybu.
Divoký anděl (1998) (seriál)
Svého času v televizi docela populární (úvodní titulková skladba posloužila i coby materiál do hodiny španělštiny - pozn. 8. třída ZŠ). Ale čím déle to člověk sleduje, tím více to mozek vymívá. Takže malá rada, 3 epizody jsou až až... pak je to asi nejkoukatelnější telenovela.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Naprosto souhlasím s Civalem.
Nahota na prodej (1993)
Kdybych o filmu nic bližšího nevěděl, a někdo mi řekl, že ho natočil Lloyd A. Simandl, neměl bych nejmenší důvod mu to nevěřit.
Počátek (2010)
Podraz ve snu, ideální kombinace pro 21. století.
Flora (1989)
Švankmajerovy mikrosnímky (nebo jak bych to nazval) na mě působí, že vždy skončí dřív než bych si přál a než stačí relativně zajímavou myšlenku pořádně rozvinout. V tomto ohledu na mne Flora působila podobně jako Zamilované maso.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Svým způsobem se ani nedivím, že od té doby pan Soukup nic nenatočil.
Smrtihlav (1998)
Předobraz Matrixu, který ve světle tohoto filmu rázem není tak originální, jak si mnozí z nás myslí. (Nebo myslí ti, kteří ještě Dark City neviděli)
Lotrando a Zubejda (1996)
Jaroslav Sypal jako Zelí je nezapomenutelný.
Máj (2008)
Porno Máj, libo-li?