Recenze (21)
Na Stojáka v kině (2018)
Na hraně stupidity...
Žraločí invaze (2012)
Beni1 -Kurva to mi napiš proč?!
Reigo - Monstrum z hlubin (2008)
Hvězdičku za dabing.Ten tomu dává korunu!!!
Maturitní ples (2008)
NUDA!NUDA!!NUDA!!!
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Tak toto je ta nejvetsi sracka kterou made in nova vytvorila!!!!!!!!!!!!!!!!
Poslání (2001)
Velmi mile prekvapeni,zabavne.
Zahrada zla (1998)
Absolutni nesmysl.Divim se,ze nekdo takovou kravinu natoci a vubec nadabuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ztrata casu.....
Temnota (2002)
Vynikající horror!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spalující touha (1999)
Kubrickovi filmy mam rad,ale tento jsem tak uplne nepochopil.....krome otevřených sex.scén není celkem o nic stát.(samozřejmě až na Nicol :-) )
Drtivý dopad (1998)
Mnohem lepsi katastroficky film,než nabubřele vlastenecky Armageddon.M.Freeman jako americky prezident nema chybu :-)