Recenze (497)
Paprika (1991)
Ve své době určitě provokativní, dnes již spíše úsměvné, ale pobaví. Pro panice nutnost jako první seznámení se s opačným pohlavím. Hlavní hrdinka je kus, hlavně v horních partiích. Prostě dva body jak vyšité.
2 roky prázdnin (1974) (seriál)
Skvělý seriál, všechny klukovské sny v něm naplno ožívají. Rád jsem si jej po dlouhé době připomněl. Ale ouha! Pozor na "českou" distribuci ze studia Filmák. Dabing je otřesný a hodně to seriálu podráží nohy. Horší dabing v provedení naprostých amatérů jste neslyšeli. Trochu mi to připomnělo éru prvních videokazet s českým simultánním překladem v době kolem roku 1989 - kdo zažil, ví o čem píšu. Ale i tak dávám 4 hvězdičky.
Ecce homo Homolka (1969)
Typická česká rodina. Tento film by měli pouštět cizincům, než k nám pojedou, aby věděli, co je tady u nás čeká. Dávám 5 hvězd.
Hoří, má panenko (1967)
Co napsat a neopakovat již napsané? Prostě zlatý fond české kinematografie - klasika. Výkony herců/neherců místy působí toporně, ale filmu to jen přidává a asi to tak má být. U mne jasných 5 hvězdiček.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Zajímavý nápad, mix situací ve stylu vážně/nevážně. Nad vážnými jsem se musel hoodně zamyslet - rodina a spol. No a u těch "nevážných" komediálních jsem párkrát slzel smíchy a to se mi už dlouho nestalo. Takže dávám čtyři hvězdy, nebylo to vůbec špatné.
Na samotě u lesa (1976)
Za dědu Komárka měl dostat pan Kemr Oskara. Dávám 5 hvězd. A když začně najednou pršet, všichni říkají totéž - jistě víte co.
Království potoků (2005) (TV film)
Taková divná pohádka. Nuda, nuda, šeď, šeď. Dávám jednu hvězdu za Jiráka s Javorským že trochu "zpestřili" tu nudu v rolích Potoka a Potůčka.