Recenze (298)
Vytoč mého agenta - Epizoda 5 (2024) (epizoda)
Zatím nejlepší díl. Marta, Kryštof, Standa, Juraj i Jiří hráli fakt výborně, bezvadný byl i Daniel Krejčík. Jo a konečně jsem pochopila, proč jsou některý seroše tak neuvěřitelně stupidní...!!! Moc mě pobavilo neustále měnění scénáře...
Vytoč mého agenta - Epizoda 4 (2024) (epizoda)
Pauhofová výborná, Krejčík se mi moc líbí, ale bohužel mě Maštalíř pije krev..,.snad se to bude ještě trochu zlepšovat...
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizoda)
Podle mě tenhle díl nejslabší a nejkontroverznější, ach jo. Začíná to fakt připomínat 30 případů. Nechápu, proč se rasismus, xenofobie, udávání s politickou motivací, politické strany (SPD) a další nešvary cpou do detektivek, kam to absolutně nepatří. Špalková a Vyorálek jsou tady celkem za blbce, než jim dojde na poslední chvíli, jak to všechno bylo!!! Jo a ta vedlejší dějová linka mě taky pěkně pije krev...jako dalším, byla bych nejradši, kdyby kluka, až ho pustí z vazby nebo vězení, doma pěkně profackovali!!!
Vytoč mého agenta - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Na první díl velice dobrý, vtipný s výbornými dialogy, forky a hlavně hereckými výkony. Marta a Kryštof skvělí jako vždy, Klára a Krejčík výborní, jen ten Slovák mě až tak neokouzlil... A povzdech nad tím, že je to zas převzaté ze zahraničí, copak nemáme žádného českého scénáristu/tku, který by dokázal napsat něco takového? Snad i další díly nezklamou...na nedělní večer se to hodí velice!!!
Píseň lásky samotářky (2004)
I pro mě je herecký výkon Travolty v této roli asi nejlepší, v čem jsem ho viděla. Scarlett také výborná, moc pěkný komorní psychologický příběh s krásnou hudbou, skvěle vystiženou atmosférou, moc mě potěšily citace z knih, konec podle mého gusta. Filmu v podstatě není co vytknout...což se stává málokdy!
První člověk (2018)
Co dodat, když už bylo řečeno takřka vše...Ryan skvělý, jeho herecká partnerka též, ale nejvíc mě dojalo, jak Neilovi podává starší syn ruku gestem, ve kterém je řečeno vše: když se nevrátíš, stávám se po tobě hlavou rodiny, budu pomáhat matce i bráškovi. A chvíle před přistáním na Měsíci byly fakt jedny z nejsilnějších filmových zážitků...
Zásah štěstím (2023)
Také netuším, na co budu chodit do kina, pokud to byl poslední film W. A. Povedlo se mu tam dàt vše: lásku, žárlivost, štěstí, náhodu i humor. Jediné, co mi chybělo, bylo trochu víc Paříže...
Módní návrhářka (1957)
G. Peck a L. Bacall velmi dobří jako ostatně vždy!! Příjemná, vtipná a nepřeslazená romantická komedie podle mého gusta. Třeba se to někdy naučí i současníci...musíme doufat, že!!!
Hranice (2023)
Jak je jednoduché státi se užitečným idiotem, bohužel... Poprvé dávám, i když velice, nerada, toto hodnocení, ale režisérka a scénáristé si nic jiného nezaslouží. Je to hloupý, naivní, propagandistický pokus ovlivnit lidi, aby s láskou a nadšením přijímali migranty, které zaplatil a shromáždil Lukašenko. Domnívala jsem se, že na to mnoho lidí v Čechách neskočí...
Přízraky v Benátkách (2023)
Pane Bože, proč tohle tak výborný herec i režisér natočil??? Ať se raději drží Shakespeara, ten mu šel o hodně líp než tyto adaptace skvělé A. Christie. Doufám, že se bude držet hesla třikrát a dost!!! Nechápu kladné recenze tohoto paskvilu.. tohle dílko je nudné, rozvleklé, zdlouhavé, chvílemi trapné a směšné.