Poslední recenze (28)
Tam někde (2005) (seriál)
Hm, v porovnani s Generation Kill o niekolko urovni horsie. Pri GK som mal pocit, ze sledujem skutocnu vojnu. Pri OT, ze sledujem priemernu telenovelu.
Katyň (2007)
Priznam sa, ze 4* davam hlavne za posobivych zaverecnych 20 minut. Inak je film na moj vkus prilis pomaly a tym padom aj dlhy. Nie je to vobec zle, ale mohlo byt lepsie. Kazdopadne po pozreti musi kazdy pochopit polsky problem s Ruskom a je dobre, ze bol natoceny.
Iron Man (2008)
Downey! Downey! Downey! Bez neho by to bol dalsi priemerny komix s otrepanym scenarom a nic moc akcnymi scenami. Ten typek ma ale neskutocnu charizmu a cele to taha o triedu vyssie.