Recenze (706)
Vodník - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
Zatím dobrý, uvidíme dal. 75% (Po druhem a tretim dilu musim zvednout celkove na 5 hvezd.)
Mimořádná událost (2022)
70-75%. Neco mezi 3* a 4*. Misty velmi vtipne.
Kurz manželské touhy (2021)
Docela úlet. Nejlepší byla Patrika. Ale taky jsem se docela nasmal. 55% Možná by, teda jestli už se tak nestalo, mělo něco podobného existovat. Kurzy objímání.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Ja jsem se dost pobavil. 75%
Jako pavouk (2001)
To je fakt bída. A ani Monica a Morgan to nezachrání. Přitom Sběratel polibků byl fajn.
Websterovi ve filmu (2022)
Serial mam rad mozna vic, nez moje ratolest. Ale film byl ohromne zklamani. Tupy, nezajimavy scenar, jakoby bez pribehu, bez zacatku a konce. Deti se po pul hodine v kine nudily. A nejen ty moje. Necelych 50 %.
Cena svobody (2014)
Trochu silnější káva z řad reality tohoto světa. Víme prd, čím si lidé v těchto zemích procházejí každým dnem.
Superman se vrací (2006)
50%
Guru (2022) (seriál)
No žádnej šlágr. Nebýt tam A.F. tak dávám jen dvě.
Devadesátky - Přiznání (2022) (epizoda)
Jako ten poslední díl bych asi podchytil jinak. Ale 75%.