Recenze (283)
Hospoda Na mýtince (1997) (divadelní záznam)
Jedna z nejlepších Cimrmanovských her. Ereme !!!
Hrůza v Connecticutu (2009)
Dívejte se o půlnoci v zhasnuté místnosti s hořícím krbem ... Stačí jen ty fotky a přízraky, které si dokážu představit i u nás doma ...
Hvězdná pěchota (1997)
Sci-fi béčko nadupadné akcí a emocemi, které mě velmi nasytilo. K této klasice mám vztah již od prvního shlédnutí na VHS kazetě z videopůjčovny a rád se na něj podívám znovu, ikdyž vím, že čím zkušenější divák jsem, tím víc mi cukaj koutky. :)
Hvězdný prach (2007)
Akční, napínavá, výpravná pohádka s nadsázkou, která mě velmi překvapila a ani chvíli nenudila !
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Film na mě působí dosti komorně a ani koncentrační tábor nevypadá moc věrohodně. Asi to potřebovalo víc pohltit, ta atmosféra mi tam schází. Nicméně příběh je originální a velmi se mi líbil.
Chuť třešní (1997)
Různé pohledy na sebevraždu, ať je z důvodu jakéhokoliv.
I Love You Phillip Morris (2009)
Čekal jsem návrat Jima Carreyho k bláznivé komedii, okořeněné dalším skvělým hercem Ewanem McGregorem, ale film mě dočista zklamal. Ani nevím, jestli jsem se něčemu zasmál, každopádně podvůdky a různé nápady na útěky z vězení nějaké ty hvězdy utrhly.
Invictus: Neporažený (2009)
Precizně natočený snímek, kterému jsem nevěřil, že je podle skutečnosti. Morgan Freeman parádní výkon, jen ten trenér týmu se jaksi schoval do pozadí :)
Jádro (2003)
Film jsem viděl již dávno, a co si pamatuji, tak se mi líbil. Nikdy nezapomenu na smích Stanley Tucciho po zanechání svého poslední vzkazu :)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Parádní bláznivá česká komedie, která jen podtrhuje genialitu Smoljaka se Svěrákem a z Oldřicha Lipského jen utvrzuje v nejlepšího režiséra československých komedií.