Recenze (152)
Dárek do cely č.7 (2013)
po dopozerani sa citim emocionalne znasilneny
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Zhliadol som to, nehodnotim z nenavisti a ani s predsudkami. Ale ruku na srdce, strasna hlupost. Strasna...
Návrat do atomového gymnázia, část 1 (2013)
Mozog mi tiekol z tejto hluposti. Preco nehodnotim horsie ako za *** ? Dopozeral som to, nedalo sa prestat. Film by som sumarizoval ako dokladne prepracovany bullshit, kde absurdne nuti divaka sa znechutene usmiat.
Já, padouch 2 (2013)
Duha patri na pride a nie do rozpravky, posobilo to rusivo
Perníkový táta (2008) (seriál)
Az na par slabsich casti hodnotim celkovo na 98% Krasa!
Evolution vs. God (2013)
Nehodnotim obsah, ten flame war tu nerozputam. Co ma na filme sralo a kvoli tomu som to nevladal ani dopozerat su, strih, otazky a REDAKTOR, co "dokument" otocili na cistu demagogiu. To skakanie do reci, odrezavanie koncov viet a nakoniec kapitulacia profesorov na jednoznacnu frasku... A nemyslite si, ze neznasam demagogiu. Michaela Moorea a jeho tvorbu (demagogiu) viem ocenit. Odporucam pozriet az po intoxikacii latkami vami preferovanymi.
Lidská stonožka (2009)
Feed her, FEED her! Scenarista mava asi bujne sny :) Ocenujem pokus o originalitu, ale celkove prevedenie vyznievalo skor komicky. Hostel som veru viac prezival.
Cesta (2009)
Prekrasny film, hodny *****, nebyt herca Kodi Smit-McPhee. To decko mi tak liezlo na nervy, ze som sa nemohol ani na dej sustredit. Absolutne mi znicil cely film, vobec mi tam nepasoval.
Bez soucitu (2010)
Uz davno so msa na Travoltovi tak nepobavil :D Hlasky nemali chybu. A jednoznacne ta vaza ozivila cely pribeh :D
Volání Cthulhu (2005)
Pol hodinu hladam Call of Cthulhu z roku ~1925 a nic... Az ked som si precital komenty, zistil som, ze to je v celku novy film. DObove spracovanie na jednicku, este aj tie "efekty" ma zmiatli :D