Oblíbené filmy (10)
Bourneovo ultimátum (2007)
Koniec dvojky jasne predznamenal príchod trojky, ktorý sa síce v niektorých okamihoch dosť opakoval, rozhodne stál za pozretie. Párkrát som sa pristihol, že takmer nedýcham, a o to pravdepodobne ide. A zaujímavo otvorený koniec ma zanecháva naďalej napätého a čakajúceho na štvorku.
Osudový dotek (2004)
Jeden úplne perfektný film. Ťažko sa opisujú presné pocity,ale jednoznačne super vec. A hoci by sa mohlo zdať, že je to jeden z filmov, ktoré keď si človek pozrie raz a zistí, o čo ide, že druhýkrát to preňho nebude mať ten istý pútavý efekt, rozhodne to nie je pravda. Mne sa to druhýkrát videné páčilo oveľa viac, a vnímal som lepšie skryté indície a súvislosti, keď som vedel, o čo vlastne pôjde. A verím, že tretíkrát to bude ešte intenzívnejšie.
Klub rváčů (1999)
Hmm, drsné psycho, zaujímavý príbeh schizofrénie, možno keby nie pár hlúpych vecí, tak by to bolo aj za plné bodové ohodnotenie u mňa, no niečo som fakt nemusel. Ale nie, čert to ber, dobrý film, za 5. Hlavne záverečná scéna s padajúcimi mrakodrapmi vyznela naozaj trochu až absurdne. Ale inak skvelý film, skvelí herci, vo všeobecnosti veľmi dobré.
Requiem za sen (2000)
LFŠ 2009: Zo všetkých strán do mňa hučalo, že je to bomba, že to musím vidieť. LFŠ mi ponúklo príležitosť a, musím súhlasiť, je to bomba. Decká, fakt neberte drogy, a ak ma predsalen ignorujete, tak si pozrite tento film. Vau.
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Jednoznačne moj najobľúbenejší béčkový film, na ktorom som vyrastal a tiahol sa so mnou až do neviemkedy v stálych reprízach, čo som si púšťal z nahratej VHS-ky. Každopádne sa neurazím, keď mám chuť a možnosť si to pozrieť aj teraz. Veľmi dobrá man-on-man bojovka s kvapkou humoru príjemne posobiaca na diváka.
Kick-Ass (2010)
No, ej veru, kruté, neporovnateľné s inými komixovinami, priam ich parodujúce, ako, zo začiatku možno trošku nezáživné, no po chvíli sa to rozbehlo a už sa skrátka nedalo ujsť spred obrazovky. Už teraz sa teším na dvojku.
Muzika (2007)
LFŠ 2008... Najlepší slovenský film aký som za posledných milión rokov videl. Porovnateľný s klasikou zo susedného Česka o dobách socializmu, dokonca im konkurencie schopný. A tie napočúvané maďarské songy, bože, bomba :-D!
Černá labuť (2010)
Wau. Totálne zimomriavky počas takmer celého filmu. Nikdy by ma nenapadlo, že film o balete môže byť takýto neskutočne dobrý. Strhujúci, napínavý, dychvyrážajúci.
500 dní se Summer (2009)
Takto zhruba si predstavujem romantickú komédiu. Krásny film vo skvelom prevedení so sympatickými hercami (Zooey Deschanel ma oslovila v Yes man-ovi, a teraz mala rolu podobného typu a nesklamala). Skrátka som rád, že som si tento film pozrel.