Recenze (73)
Tempête (2015)
Přesně takový typ filmu u kterého si po týdnu nevzpomenete že ste jej viděli... Ale to neznamená že je špatný! Je jednoduchý, hezky zpracovaný, krátká stopáž k danému tématu ideální, docela mě bavil ikdyž se ve finále zrovna nic moc nestalo.
Realita (2014)
Jediný film Quentina Dupieux se kterým jsem měl možnost se setkat byl jeho poslední Wrong Cops. No, jenže před odchodem do kina jsem si pustil trailer k filmu a okamžitě sundával bundu s tím, že na nějaké americké sračky chodit nebudu... a tak nešel (a to jej dávali v ART klubu!!!). Teď si říkám jestli jsem neudělal chybu. Film Reality je naprosto úžasný svým stylem, první polovina normální pohodička, přímý děj, no druhá naprostá bláznivina, která ale bavila až do konce. A tu melodii linoucí se filmem sháním do vyzvánění, za zprostředkování děkuju ;-) je úžasná :D
Chevalier (2015)
Tuhle "novou řeckou vlnu" ve stylu Yorgose Lanthimose zbožňuju. Ať už je snímek zaškatulkován jako drama či Thriller? já se prostě náramně bavil.
Dva dny, jedna noc (2014)
Hlavně: Bude se hlasovat tajně a pak všichni co jí dali hlas stáli seřazení v šatně jak prasata na porážku... to mě hlava nějak nebere. Realita se vytratila nejspíš někam do vesmíru.
American Horror Story - Asylum (2012) (série)
Když člověk přebírá ty neuvěřitelné zvraty a bujnou fantazii scénáristů tak už nemůže věřit ničemu, tudíž se nemá čeho bát. A to je dle mě stěžejní bod každého hororového seriálu. Škoda, ale bavil jsem se dobře.
Mapy ke hvězdám (2014)
Trpíte každodenním stresem? Koukejte, nejste sami. Film je určen pro diváky co mají rádi horor, drama a různé experimentálky, při nichž si skrze cizí neštěstí odpočinou.
Kukuřičný ostrov (2014)
Fascinující poetická lahoda. Nabízí neobyčejný zážitek, který vás naplní mnoha dojmy a omámí hloubkou myšlenky. To vše s minimem dialogů, i proto je tak okouzlující.
Moje léto lásky (2004)
Dá se doporučit těm, kteří potřebují oddychnout od tupé "zábavy" v tuzemských televizích a zároveň nepotřebují mentální masáž při nějakém Bergmanovi, Tarkovskom či Kubrickovi. Zároveň platí, že čím blíže se nacházíte k profilu obou hrdinek (ženské pohlaví kolem 18 let) tím víc si užijete.
Kmen (2014)
Jednoznačně jde o jeden z nejzajímavějších a nejrozporuplnějších filmů letošního roku. Druhá polovina rozhodně není pro slabší povahy, což byl částečně i můj případ...
Zimní spánek (2014)
Je to přesně ten druh filmu, který ve vás postupně dozrává, ale o to silněji pak působí. Je zajímavý ve způsobu vyprávění, svojí odlišnosti, výbornému zpracování i rozebíraných tématech. Navzdory velkému rozsahu a minimální dějovosti dovede udržet vaši pozornost a nenudí. Drama, které vlastně nenabízí klasický děj, ba ani negraduje a nevrcholí, ale zas působí syrovým dojmem filmu, který vypráví o lidech, jenž na tomto světě takovéto životy třeba právě teď žijí. Skvělá vedlejší role strýčka Hamdiho (Serhat Mustafa Kiliç).