Recenze (73)
Frida (2002)
Film jehož síla čerpá z autenticity, charakterového herectví a výtvarné stránky.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Bez dostatečného množství alkoholu či jiných omamných látek hrozí poškození mozku a znesvěcení vašeho filmového vkusu.
Zázraky (2014)
Alice Rohrwacher natočila precizní a vyzrálý film, který ví, co chce sdělit, a ví, jak to vyprávět. Pečlivě od sebe odlišila, co je podstatné a co není. A pak svému fikčnímu světu vdechla život takovým způsobem, že se dá mluvit o zázraku.
Slovo (1955)
duchovní propaganda, ovšem nutno uznat, precizně udělaná
Das Wilde Leben (2007)
Natalia Avelon je prostě kus a já nevím jak ji dostat z hlavy.
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Americký sen. Nic víc v tom nehledejte... A aby vytřískali z tématu co nejvíc penízků, proč nedat všechny písně do jednoho alba a nevydat jej znova když už je pan Rodriguez tak známý. hm
Šťastný Luke - Daisy Town (1971)
Bylo tam toho tolik... uuufff, dlouho budu vstřebávat. Viděl někdo něco lepšího?
Vlk z Wall Street (2013)
Ubrat drog, chlastu a blbostí kolem toho, přidat víc informací ohledně obchodu s akciema a vlastně vysvětlit jak mohl pan Belfort na trhu vydržet tak dlouho... Pak by se dalo říct že je to film o Wall Street. Takto mě to připomínalo spíš Pařbu ve Vegas či kde všude. A taková moje soukromá otázečka: Co sakra všichni vidí na 10ti minutovém představení Matthewa McConaughey?
Mládeži nepřístupno (2013)
+ povídka u večere s bradou + o starostlivých rodičích + basketbalový tým jinak blbost
Wadjda (2012)
Hodně nucený pohled na postavení žen v arabských zemích. Spousta situací se dala řešit pomocí kratičkého příběhu a ne jenom napomenutí či přikázání toto dělat nesmíš, nasaď si šátek atd. Jinak mě to přišlo celkem uvolněné, postavy sympatické a konec bezvadný (bude líp?). K lepšímu hodnocení jsem se rozhodl zejména po přečtení zajímavostí k tomuto filmu.