Recenze (32)
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Pokud bych dal za 1. sérii pět hvězd, za 2. sérii by to muselo být hvězd šest.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Seriál který nemá obdoby. Hned ho posílám do topky.
Baby Driver (2017)
Akční film s rytmem...
Inferno (2016)
Když už někdo dělá film podle knížky, proč tak radikálně mění konec? Lepší byl knižní konec...
Star Wars Povstalci (2014) (seriál)
První série byla hodně vlažná, ale druhá, druhá byla vynikajíc,í s výbornym epickym koncem, kruh se uzavřel...
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Pane Lucasi, pro pár dolarů navíc, jste zničil to, co jste vytvořil...
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Už dlouho mě žádný první díl seriálu takhle nenadchnul... první operaci jsem nevěřícně sledoval s otevřenou hubou. Uvidíme jak se to vyvine. Další díly už se prvnímu nevyrovnaly, ale stále je to parádní seriál.
V zajetí démonů (2013)
Opravdu povedené hororové dílko, při kterém mě mrazilo a lekal jsem se skoro celou stopáž. Jojo není nad to mít pořádnej cihlovej dům bez všelijakých prolejzaček...
Nepřítel (2013)
What the fuck was that?
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Zasmál jsem se, ale jen u Ryana Reynoldse, Ewana McGregora, Christphera Lloyda a na konec u Jamieho Foxxe.