Recenze (32)
Jack a obři (2013)
"Something behind me, isnt that?" Mě se to zamlouvalo. Pěkně to odsejpalo, i když to všechno bylo očividný, teda kromě těch korunovačních klenot. Jůen skvělej jako dycky a Eddý, tedy jenom chvilku, taky. Dávám čtyři hvězdičky Whirpool z pěti, značka vítězů.
300: Vzestup říše (2014)
Dávám za pět, ale pouze a jen za tu parádní akci... ostatní byla hodně slabá polívčička.
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Vždycky hodnotím seriály až po shlednutí všech dostupných epizod... Viděl jsem první sérii a hned si musím Da Vinciho přidat do oblíbených ( sbohem Big Train :( ) a ohodnotit. Co říci závěrem...např. opravdu povedené dobrodružství... EDIT: druhá sérka je ještě lepší. Proč tam sakra nemohli šoupnout Ezia... :D
Velká nádhera (2013)
Nene, tohle prostě není film pro mě.
47 róninů (2013)
Ach ta angličtina, z úst Japonců...
Konečná (2013)
And Arný is back.
Maurice Richard (2005)
Parádní film s parádní atmosférou. Nezapomenutelná scéna bitky Maurice s Dillem.
Hon (2012)
Skvělý film na který se nejspíš víckrát nepodívám.
Navěky silný (2008)
Sportovní filmy to je moje. Zpočátku celkem vlažné, ale konec dobrý, všechno dobré.
Rozsudek smrti (2007)
Musím dát za 5. Pěkně svižnej filmek s mojí oblíbenou tématikou. Dokonce jsem se i smál a to u nabíjení zbraní podle návodu.