Recenze (19)
Forst (2024) (seriál)
Jako první tři epizody dobrý. Pak se to zvrtlo v těžkou lobotomii scénáristů. Slavic noir ani omylem. Pokud budu chtít vidět hlavního hrdinu obšťastňovat skoro všechny ženské postavy snímku, pustím si raději porno, protože toho víc ukážou a zápletka je v podstatě na stejné úrovni.
Bod obnovy (2023)
No super, konečně pořádný dívatelný český film za posledních dvacet let. Hurá
Projekt Lazarus (2022) (seriál)
Sracka. Od druhe poloviny je to hovadina o jednom sobeckym kretenovi, ze ktereho po zakladnim vycviku stane nepremozitelny agent chtejici odpalit atomovku, aby zachranil svou milou a vrazdi lidi na potkani.
Cypher (2021) (seriál)
Tupe, toporne, nelogicke.
Stoupenci zla - Série 1 (2013) (série)
Nechapu vysoka hodnoceni. Je to proste sracka. Logicke chyby, klise kam se podivate, hlavni padouch pobodan (nekolikrat a i z odstipen nekolika hodin) a jemu to proste nevadi a funguje dal. tldr; sracka
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Je to sracka. Je to sracka. Je to sracka. Ok, takze jsem si ulevil. Opet dalsi serial jako pres kopirak s ostatnimi. Skupna lidi nekde zustane (dosadte budoucnost, minulost, ostrov, zakladna, vesmirna lod atd atd.) Resi se hlavne mezilidske vztahy a dalsi pribeh je upozaden. Z kazdeho dilu je tam tak 10-15 minut opravdoveho deje. Kam se podely epizodisky zamerne serialy? Nezavny, nudny, bez spetky originality. Ach jo. Drahy Netflix, jdi s timto konceptem k sipku!
Díra u Hanušovic (2014)
Na Cezkeho lva dobry. Cekal jsme to jeste horsi.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Fuj!
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Fuj!
Prometheus (2012)
Dnes jsem po dlouhe dobe plakal. Tolik jsem se tesil, ocekaval slusny film, ktery nemusel byt ani genialni, ale toto byla tragedie.