Recenze (78)
Disturbia (2007)
Dětinsky natočené drama s pubertálními hereckými výkony hlavních hrdinů. Je pravda, že na ty to určitě zapůsobilo,ale my zvyklý na klasiku Okna do dvora, můžeme jen říci achjo!
Mr. Brooks (2007)
Kvalitních thrillerů není nikdy dost. Poslední dobou je jich jak šafránu a o to více potěší, takovýto film, kde si Kevin Costner vyžívá v roli vraha a trošku nemotorná Demi Moore v roli detektiva. Jěště že je tam onen hlas co nám říká co a jak v podobě Williama Hurta, který zde vyniká asi ze všech nejvíc,zde je! Pěkně natočený thriller, kterému chybí ta špětka k 4*. Škoda.
Píseň lásky samotářky (2004)
Blues je cítit z tohoto filmu ze všech stran. Jak z kvalitních hereckých výkonů,tak pedevším ze samotného New Orleans. Jak zde již bylo několikrát řečeno, jedná se o krásný komorní příběh s krásnou poetikou, hezkou Scarlett a přesvědčivým Travoltou.
Rozsudek smrti (2007)
Že by se nám vrátila béčková klasika z dob Přání smrti?! Bohužel byl Charles Bronson uvěřitelnější než Kevin Bacon. Závěr mi pak přišel jak špatnej vtip.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Chaos a jěště jednou chaos. O ničem jiném to fakt nebylo. Je možné, že mi na začátku něco uniklo, neb jsem to v kině nestihl...reklamy trvaly proklatě krátko:-) Jak jsem si myslel, že Jednička byla ubohá, tak je i tak lepší než tehle chaos!
Sejmi je všechny (2007)
Já se fakt bavil!:-) Nechtěl jsem nic jiného,než vtipnou ačkní podívanou a to se mi vrchovatě dostalo. Nač se soutředit na někdy až pitomé "vážně" scénky, které rušily, jak chroupání mrkvičky:-) Kdo chce kvalitní myšlenkový film, musí hledat jinde...pro ostatní je tu Sejmi je všechny.
Beowulf (2007)
Já si počkal na Bluray zpracování,které mne uspokojilo. Zemeckis mi ale opět dokázal, že performance capture není nic pro mne, buď ať je to anime či hrané, nic mezi tím. Herecké výkony na bodu mrazu, nikdo mne svým umění neoslovil. Škoda potenciálu,který tento hrdincký epos skýtal, neb příběhově dosti prázné, hluchá místa a "nahatá" Angelina Jolie to fakt nezachrání:-)
Ratatouille (2007)
Přijemné víkendové pokoukáníčko s mojí dcerkou. Opět skvělé zpracování PIXARu, ale nějak mi tomu chybělo více vtipu. Pocit blaženosti se nedostavil ani u mé dcery, takže proto "pouze" 4*.
Transformers (2007)
Jedná hvězdička je za to,že jsem to viděl dosti ospalej:-) Docela mne překvapuje zdejší kladné hodnocení,ale proti gustu žádný dišputát. Pro mne to opravdu byla infantilní, nudná, nenapínavá slátanina ,která bohužel trvá dosti dlouho. Pár vtipných scének, až nechutné hrdinské řeči mne donutili dát takového hodnocení. Sbohem Transformers, netěšilo mne.
Zelená míle (1999)
5* dávám i proto, že to není tolik patetické jako Forrest Gump. A klobouk dolů před realizací předlohy od Pana Kinga. Opravdu povedený film, který nenechá suché oko. Lepšího neuvěřitelného hlavní hrdinu Johna Coffeyho v podání Michaela Clarka Duncane si neumím ani představit. Krásných 5*