Oblíbené filmy (9)
Mechanický pomeranč (1971)
Jules a Jim (1962)
Sedmá pečeť (1957)
V jako Vendeta (2005)
Taxikář (1976)
Králové ro(c)ku (2006)
Past is a Grotesque Animal, The (2014)
Nebyl jsem fanoušek Of Montreal, ani Ariel Pink, ale spolubydlící mě donutil mrknout se na tenhle film. Musím říct, že příběh rozhodně není nudný a použité prostředky se vyrovnají myšlence samotného hlavního protagonisty. Oproti dokumentům v posledním roce, které jsou hodnoceny, dle mého názoru, až ostudně přehvězdičkovaně, si tento snímek zaslouží pozornost i na České scéně!