Recenze (9)
Můj malý Pony: Přátelství je magické (2010) (seriál)
Haters gonna hate.
Rio (2011)
Ty hudební čísla to zabíjejí. Jinak fajn animák, co neurazí.
Králova řeč (2010)
Natočit seriózní film o koktajícím monarchovi z předválečné Británie bez jediné zbytečné nebo dokonce nudné scény je nad mé chápání. V případě The King's speech se to povedlo na 100%. Zaručeně nejlepší film minulého roku. Ty oscary si naprosto zaslouží. A klidně by jich mohl dostat 2x tolik.
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Hrůza. Děs. Bída. "Herecké" výkony jsou velmi amaterské (hlavní duo je jak z ústavu), efekty místy silně pokulhávají. K tomu laciné nezajímavé lokace a nezáživný příběh a ténto nevydařený pokus o pohádku se potápí s tím nesmyslně kýčovitým korábem ke dnu. Závěrečná uplakaná rozlučka byla už jen rána z milosti. Tenhle paskvil se nemůže líbit ani dětem.
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Od třetí sezoný je to jeden z nejlepších animovaných seriálů (pro děti) vůbec.
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
První sezóna bylo příjemné překvapení a změna od klasické US produkce. Druhá sezóna přidala jěště lepší humor a třetí zatím drží laťku. Momentálně jeden z nejzábavnějších seriálů, který si na nic nehraje a nesnaží se za každou cenu dávat morální ponaučení, jak je tomu u většiny zámořské produkce.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Film byl přesně takový, jaký jsem si představoval, že bude. Je to naprosto něco jiného než předešlé díly a spousta lidí (především ti, co nečetli předlohu) bude ubyta jakousi nudou a nesmylnými scénami, které na první pohled nedávají smysl (počkejte na 2. část ;) ). Proto doporučuji nejdřív knihu přečíst a pak si vychutnat její prakticky dokonalé převedení na filmové plátno. Kdybych HP7 hodnotil bez znalosti knihy, tak bych dal 3 hvězdy, ale po dočtení poslední stránky jsem měl ten film před očima a vypadal naprosto stejně jako ten, co jsem dnes viděl v kině.
Král videoher (2006)
Tvůrci této komedie nejspíš o skutečný herní průmysl ani nezavadili, protože z absůrdně naivního pojetí, které nám předkládají, člověku vstávají vlasy hrůzou. Je to vyloženě urážka herních testerů a vývojářu obecně. Spojení "vyhulené" zábavy, nesmyslných dialogů, scének a nechutností si nezaslouží nic jiného než odpad.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů všech dob. :)