Recenze (3 284)
Voodoo: Umění ďábla 2 (2005)
Ten závěr byl teda extra-brutal. Jinak ale hrozně odehraný i hrozně nadabovaný horor. Příběh taky dost slaboučký. Prostě od Thajců jsem čekal mnohem víc. 2 hvězdy a to jen za celkem pěkné Thajky a velmi kruté gore na konci.
In Your Eyes (2014)
Těch odpadů a silně kritických komentářů si vůbec nevšímejte. Já rozhodně nepatřím mezi vyhledávače romantických komedií, radši sleduju horory a dramata, přesto mám občas chuť na něco sladšího, romantičtějšího, ale většinou jsem bohužel přecukrován až otráven holywoodským stylem. Díky však za tenhle film. Z mého pohledu jedna z těch nejmilejších romantických komedií, co jsem vůbec kdy viděl a to hlavně díky neskutečně sympatické ústřední dvojici.... PS: Hrát to Jesica Alba a Channig Tatum, tak jdu tak na 2 hvězdy...
Znovu a jinak (2011)
Výjimečný film především v tom, že hlavní postava je nesmírně nesympatická kráva. Ale je to Charlize Theron a její sex appeal sahá až do vesmíru, takže má to něco do sebe. Škoda, že krom vyhrocené oslavy tam není moc výjimečných momentů. Přesto silné 3 hvězdy. Ale bacha je to spíš drama, rozhodně né komedie.
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Jedna z nejstarších klasik s neopakovatelnou dvojkou. Nečekal bych, že se budu bavit i ve svých 25 letech. :D Přesto tento film rozhodně nepatří k těm nejlepším.... 75%
Metro (2013)
První půle perfektní, napínavá, lepší než kdejaký americký biják, ale pak se to už jen natahuje a natahuje, napětí se ztrácí a naopak roste nesmyslné chování postav, což je velká škoda. Rusové měli na dosah nejlepší katastrofický film posledních let, ale v druhé půli to nechali vyšumět do prázdna... Škoda, přesto fanouškům katastrofických filmů doporučuju! 65%
Úkryt (2002)
Strašně moc jsem si tenhle minimalistický thriller užil. Fincher je génius přes budování atmosféry. 90%
Nebezpečná kořist (2011)
Frantíci opět mile překvapili skvěle obsazeným akčním krimi filmem, který však v průběhu sráželi přehnanými scénami a hlavně celý děj nezakončili důstojně a to by je mělo ještě dlouho mrzet. Přesto palec nahoru 70%
Absurdistán (2006)
Komedie, která mohla být za jistých okolností naprosto boží, ale super nápad (který rozhodně nemá od reality daleko) zůstal využit jen z určité části. A tak se nám ve filmu mísí trapné scény s těmi opravdu dost vtipnými, satirickými až silně kritickými a to se mi líbí. Takže hodnocení 70% z mé strany :)
Pojedeme k moři (2014)
Minimálně v roce 2014 Mádl všem vytřel zrak a natočil rozhodně nejlepší ČESKÝ rodinný film posledních let. Vzhledem k tomu, že jsem si o filmu nic nezjišťoval, mě celkem dostalo, jak moc je název i plakát zavádějící :D.... O to ale líp. Fakt smekám....perfektně odehrané, originálně pojaté, navíc na zamyšlení, a to já dokážu ocenit. 90%
Zlodějka knih (2013)
Bohužel se opět potvrzuje, že od roku 2010 to jde s českým dabingem rapidně dolů. Zlodějka je celkem pěkný a dojemný příběh na pozadí druhé světové války, ale doplácí na špatné zpracování (hlavně velmi amatérský střih a absence gradace), ale zase má Geoffreyho a roztomilou Sophinku. Možná, kdybych to viděl v originále, přimhouřil bych oko, ale s tím dabingem se prostě přes tři hvězdy nedostanu.