Recenze (3 284)
Iron Sky (2012)
Neskutečně sexy ženská dvojka v jinak naprosto šíleném filmu, který však občas mile překvapí a občas i hodně pobaví. Každopádně je to až takový úlet, že to asi nejsem schopen dostatečně pobrat. Každopádně viděl jsem director´s cut a v pohodě jsem vydržel, takže solidní 3 hvězdy. :)
Starsky & Hutch (2004)
Podle mě naprosto průměrná krimi-komedie, ve které na každou povedenou hlášku připadá minimálně jedna dementní hláška nebo scéna, navíc celý děj je strašně předvídatelný a chybí mu aspoň špetka originality. Vzhledem k tomu, jak je zde tento remake nepochopitelně nadhodnocený, dám pouze 2 hvězdy. Sorry...
Life of a King (2013)
Skvělý a hlavně opravdu zajímavý námět podle skutečné události, který je však značně pokřivený a zkažený režisérovou neschopností. Zaprvé se nevyvaroval schématičnosti a klišé, které doprovází skoro každý podobný příběh, zadruhé nedokázal filmu vtisknout žádnou zapamatovatelnou formu a zatřetí neumí vůbec budovat napětí a emoce. Takže bohužel film je předurčený k tomu, že člověkem jen rychle proletí a za 2 dny už nebudete vědět ani kdo hrál hlavní roli, natož o čem to bylo. Jsem zklamaný, protože námět se mi moc líbil a mám rád motivační filmy, ale režisér se svým týmem to zabili. 55%
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Od dob Lotranda a Zubejdy nejlepší česká pohádka nejen na poli hudebním. 75%
Králové léta (2013)
Zvláštní film, hodně zvláštní, chvílemi natolik zvláštní až byl jednoduše divný. Popravdě jsem moc nepochopil, o co tu šlo. Samozřejmě chápu, že v pubertě má každý choutky utéct z domu, ale takhle divně jsem si to nikdy nepředstavoval. Navíc ten táta i ti Patrikovi rodičové byli až nereálně vypatlaní. Nemohli čekat nic jinýho. 40%
Newyorská romance (2013)
Kupodivu velmi inteligentní, příjemný a svěží hudební kousek. Navíc Ruffalo mě konečně přesvědčil, že není jako herec k zahození. Pro mě velmi příjemné překvapení s fajn neamerickým koncem, které klepe na bránu 5 hvězd.
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Není to špatný film, rád se nechávám překvapovat novými zvraty, jenže z nějakého důvodu mi tam většina herců (až na Gleesona a Thewlise) prostě vadila. Taky jsem to vnímal spíš jako divadelní představení než film, ale možná je to jen můj subjektivní pocit. Každopádně za ten nepříliš šťastný výběr herců a za to, že v údolí mezi horami těžko bude takový skalnatý propad (sorry, ale moje geografické vzdělání mě v tomhle činí trochu bláznivým) :D si dovolím dát jen 3 hvězdy, ale jsou poctivé a fanouškům ponuré atmosféry určitě doporučuju.
Ranhojič (2013)
Konečně kvalitní historický film. Takový už jsem dlouhá léta neviděl. Škoda jen, že nemá aspoň o 20 minut kratší stopáž a trochu civilnější scénář, ale jinak palec nahoru. :)
Knězovy děti (2013)
Do poloviny naprosto boží pětihvězdičková podívaná, potom bohužel tato komedie ztrácí dech, některé scény dost otravují a ke konci už jsem jen odpočítával minuty, takže hodnocení se zastavilo někde na 65%...
Kód Enigmy (2014)
Abych řekl pravdu, nejsem moc nadšený. Vlastně dost zvažuju, že dám jen 3 hvězdy. Nesmírně zajímavý je námět a povedená je i hudba, ale jinak žádná sláva. Scénář, kamera a především dost odfláknuté digitální válečné scény stahují film velmi znatelně dolů. Ještě si to hodnocení nechám projít hlavou, zatím 70%.