Recenze (584)
Útěk v řetězech (1986) (TV film)
Slabý odvar oproti původnímu filmu který má mnohem lepší temto i atmosféru.
Hrabě Monte Christo (1975) (TV film)
Nejlepší zpracování Dumasovy klasiky jaké jsem zatím viděl.
Čaroděj ze země Krev (1970)
Wizard of Gore není slasher a po většinu času bohužel ani splatter. Chápu že byla jiná doba, ale v tomto filmu se opravdu není na co dívat. Perlou jsou jedny z nejhorších hereckých výkonů všech dob, které podle mého předčí dokonce i filmy od Tromy. Ale zasmát se u toho občas dá, pokud se neunudíte.
Všechno je v pohodě (2007)
Doporučuji přečíst quasarův rozumný komentář. Můj by byl jenom nošení dříví do lesa.
Avatar (2009)
Je mi moc líto jakým způsobem tento film ovlivní příštích patnáct let hollywoodské kinematografie.
Casper a strašidelná škola (2006) (TV film)
Opravdu jen pro ty nejmenší.
Welcome to the Discworld (1996)
Až příliš dětská a naivní animace, v kombinaci s podprůmerným 3D úvodem sráží dojem z příjemného kraťasu.
Smrt on-line (2008)
Ve všech ohledech naprosto průmerný film, který dokonale zkazí velmi špatný závěr.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Skvělá komedie.
Kobylkáři (1937)
Nesoudržnější Noc v opeře s méně povedenými vtipny a opakovanými hudebními čísly. Harpo není natolik nesnesitelný jako v Duck Soup, kde byl právě on nejvýraznější slabinou. Zde je to spíše lehce vyčpělé scénář, který stačí na výrazně slabší 4*, než tomu bylo u Polévky.