Recenze (51)
Králova řeč (2010)
Páni, po tomto filmu musím říct, že Colin Firth je Herec s velkým H...a to jsem ho nikdy předtím moc neregistrovala. Doufám, že nominaci promění!
Nástrahy velkoměsta (1984)
Už si to moc nepamatuju, neviděla jsem to aspoň 10 let, ale jako malá jsem ten film vážně milovala.
JONAS (2009) (seriál)
S příchodem druhé řady zvyšuji na 4* - a nestydím se za to!!!
Tudorovci (2007) (seriál)
Mám ráda historii a seriál mě ze začátku zaujal...viděla jsem první řadu s pár dílu druhé, ale pak mě to prostě přestalo bavit...
Deset důvodů, proč tě nenávidím (2009) (seriál)
Normálně bych dala 3*, ale za Patrika musím jednu přidat...ten jeho hlas prostě miluju...
Titanic (1997)
Kdybych to viděla až teď, tak bych těch 5* asi nedala, ale jako malá jsem to fakt žrala, takže je musím dát už jenom z principu...
Star Trek (2009)
Vím sice, o co jde, ale nikdy jsem původní Star Trek nesledovala. Film o začátku téhle posádky se mi moc líbil...ještě nikdy jsem nebrečela hned na začátku filmu - že se to povede zrovna Star Treku by mě ani ve snu nenapadlo :-))
Pusinky (2007)
První film, ze kterého jsem z kina odešla!
Tanec v srdci (1992)
Pro mě jednoznačně nejlepší tanečně-romantický film - a že jsem jich neviděla málo.
Ledová vášeň (2008) (TV film)
Další krasobruslařské klišé typu: jsem na špičce - zraním se - sbírám se ze dna - znovu trénuju - vyhraju, které sice nijak neurazí, ale taky nenadchne...