Recenze (51)
Robin Hood: Za Sherwoodským lesem (2009) (TV film)
Docela blbost, fantazy a Robin Hood mi nějak nejde dohromady, ale jako TV film se to vysledovat dalo.
Smallville (2001) (seriál)
Kdysi jsem na to koukala, první 2 řady byly docela fajn, za ně 3*, o dalších se raději nevyjadřuju a nehodnotím je, to už je fakt trapas.
Kašlu na lásku (2003)
Skvěle natočený filmek s překvapivým koncem, ani chvíli jsem se nenudila. Dvojice McGregor (který byl úžasný jako vždy)+Zellweger se skvěle doplňovala (stejně jako v Miss Potter).
Alenka v říši divů (2010)
Mám ráda Burtona,mám ráda fantasy, mám ráda pohádky, ale...prostě jsem se nemohla vžít do děje a ke konci už se dost nudila, bílá královna mi přisla zfetovaná (nic ve zlým, jinak Anne zbožňuju) a červenou královnu jsem spíš litovala. Možná, že kdybych to viděla v 3D, hodnotila bych výš, ale takhle nemůžu, dávám 3* s odřenýma ušima...
Muži, co zírají na kozy (2009)
Jasně, je to blbost, ale skvělá, navíc s dobrým hereckým obsazením. Dlouho jsem se takhle nepobavila.
Mansfieldské sídlo (1999)
Mám slabost pro Jane Austen a tohle je jedno z nejpovedenějších zpracování jejího díla.
O bílé paní (2008) (TV film)
Páni...na novodobou pohádku to bylo fakt super, žádná klasika, ale skvělá pohádková komedie, určitě jsem to neviděla naposledy.
Jménem krále (2009)
* za herecké obsazení (Roden a Dolanský), * za žlutej kyselej hnus...jinak zklamání na čelé čáře
Berlín, Berlín (2002) (seriál)
Německé seriály nejsou zrovna moje parketa, ale tenhle mě nevím proč nějak prostě dostal. Poprvé jsem ho sledovala, když jsem chodila na základku a teď po pár letech jsem ho viděla znovu a prožívala jsem ho mnohem víc (asi je to tím, že teď problémům hlavní hrdinky Lole více rozumím). Prestože po odchodu Alexe a příchodu Věry se mi děj už tolik nelíbil, hodnotím 5* (i kdyby jen z nostalgie).
Pearl Harbor (2001)
Lhala bych, kdybych tvrdila, že mě to nedostalo, je to moje srdcovka, která mě vždycky rozbrečí.