Recenze (51)
Souboj Titánů (2010)
Možná je to tím, že jsem neviděla původní verzi a nemám s čím srovnávat, ale mně se to líbilo.
Diane Arbus: Příběh jedné obsese (2006)
zvláštní, neobvyklé...geniální!
Italské námluvy (1994)
Každý někde máme svého Damona Bradleyho, jen neznáme jeho skutečné jméno :-))
Ženy v pokušení (2010)
Tak tenhle film předčil veškerá moje očekávání, moc jsem se bavila a i slžička ukápla, nic tomu nechybělo.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Pozorovala jsem sexy Roberta Downeyho Jr. a k tomu se skěve bavila, prima zážitek :-))
Iron Man (2008)
Mám ráda filmy podle komixů a Iron man mi přirostl k srdci, protože je to uplně nový pohled na superhrdinu - žádné nadpřirozené schopnosti, ale věda. Navíc Tony není vzorem dokonalosti jako většina hrdinů. Také se mi líbí to spojení s Afganistánem. A to všechno navíc dokresluje skvělá hudba, tenhle filmek si rozhodně zaslouží mých 5*.
Upírův pomocník (2009)
Pobavilo, vyděsilo, dojalo...kam se hrabe Stmívání!
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Chápu, že lidi to berou jako kultovní film, ale mě to prostě strašně nebavilo a nedokázala jsem to dokoukat, přestože mám ráda Umu i Quentina. Za pár let to třeba zkusím znovu a třeba mě to zaujme, ale zatím dávám pouze 1*, a to za hudbu.
Láska na druhém konci (2008)
Byla to sice taková moderní, těžko splnitelná pohádka, ale já mám pro tyhle slaďárny prostě slabost. Sice slabší, ale pořád ještě 4*.
Vyznání Anny Elliotové (2007) (TV film)
Na filmové zpracování Jane Austen docela slabota, hlavní hrdinka mi vůbec neseděla, taková ušlápnutá puťka.