Recenze (1 082)
Psí poslání 2 (2019)
No, filmařsky by to mohlo být zajímavější, ale udělat z motivu reinkarnace koukatelný a celkem i zábavný mainstreamový film, navíc aniž bych viděl jedničku - tedy možná to je i výhoda, tak to si zaslouží obrovskou poklonu. <3 A na to si dáme PAC! <3 ☆ * <3
Hra (2019)
Z jistého tvůrčího a vztahového sentimentu musím dát filmu plné hodnocení, ač racionálně by to bylo aspoň o jednu méně. Zachycení určitého paradigmatu ženského archetypu a jeho nepochopení ze strany muže, který se krom divadla snaží režírovat i vlastní život, to mi přijde prostě jako geniální metafora. A ta Karolína byla celkem pěkná baba ;)
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Nedokoukal jsem to, sorry. Na té scéně se šlapátkem je jasně vidět, kolik dělá kamera a další detaily. Kubrick byl génius.
Mizerové navždy (2020)
Kdyby to bylo v originále, tak bych se na těch 5* ze sentimentu snad dostal. Jako dobrá pohodičková prča, autíčka a kulky. Teda zbraně. A nějaký to kung-fu.
Angry Birds ve filmu 2 (2019)
Animace závěrečných titulků byla super. Jinak 3,5*
365 dní (2020)
Tříhodinové porno s velmi průměrným příběhem a stupidním koncem. Vážně to mělo necelé dvě hodiny?! Nj, čas v posteli je relativní... Jedna hvězda za obrazy, druhá za scénu se služkou a třetí z recese za tu subjektivní hodinu navíc :) Kdo si váží svého času, ať si tu poslední hvězdičku radši odečte, ale to by zbyla jen jedna a to by tomuto filmu při poměřování pindíků jistě bralo kuráž...
John Wick 3 (2019)
Tady si někdo honí ego v tom, jak co nejnechutnějc zabít co nejvíc lidí, až jsem začal fandit záporákům, ať toho Johna odprásknou a můžu jít domů. Když do toho vložili chudáka koně, šel jsem domů dřív. *** Ve zkratce: Mrtvoly, kterejch vám bude líto. A hodně fuj scéna v nožovém muzeu. Kůň. Casablanca. Dál naštěstí už beze mě.
Joker (2019)
Nejdřív mi to hodnocení přišlo přestřelený, ale když za každýho zastřelenýho týpka z podzemky přidám hvězdičku, tak budu v normě :) Civilní verze, Batmana nečekejte.
Na nože (2019)
Sorry, ale s českým dabingem jsem zvládl cca půl hodiny a stačilo. Tenhle týpek že natočil tu super osmičku Star Wars?
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Život, hezké ženy a trocha poetiky. A politiky. :)