Recenze (65)
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Sic je to absolutne poklesla zabava, je to misty tak absurdne ztrestene, az je to velice vtipne.
Nadaný žák (1998)
Zacatek vyborny, ale postupem casu se dejova linie az prilis dlouho a prilis pomalu tahla kupredu, aby dospela k jakemusi neurcitemu konci, ktery me nijak neuchvatil. Presto si tato Kingova adaptace u mne vybojovala slusne tri hvezdicky, je to rozhodne mnohem kvalitnejsi dilo nez vetsina sfilmovanych kingovek, avsak na Shawshenk nebo Zelenou mili, ci Dolores to opravdu nema..
Hra na špióny (1999)
Za zmínku stojí, že hudbu k tomuto filmu složil sám geniální Courtney Pine..
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Tento dokumentární seriál se vymyká běžné produkci a servíruje nám bohatou porci jediněčných záběrů ze všech koutů planety Země.. Oficiální komentář nelže - při sledování některých snímků se mi opravdu někdy zatajoval dech.. je to vskutku nádherná podívaná..
Apocalypto (2006)
Velice působivé ztvárnění, které mě svojí realističností a drsností v jistých fázích filmu zcela dostalo..
Arianin souboj (2002) (TV film)
Tak tady se sešli dvě opravdové herecké "hvězdy", snad ani nevím která z nich má větší talent..
Sedem jednou ranou (1988)
Raz čapil a sedem ich zabil..!! :)))
Sedem svedkov (1967) (TV film)
Vynikající detektivka.. mám ji pak už jenom jako rozhlasovou hru a ta byla rovněž tak výborná..
Silvánovci (1996) (seriál)
Jednu za to že vím, že TV Markíza měla jako podmínku natočit jeden původní sloveský seriál, tudíž tak učinila..
Fontána pro Zuzanu (1985)
Z lítosti..