Recenze (57)
Paranormal Activity (2007)
Duchariny ma velmi nechytaju, aj ked Blair Witch Project bol fajn. Paranormal Activity bolo nudne, aj co sa tyka deja, aj co sa tyka hororovosti. Stale sa viac bojim mutantov s cakanom (Wrong Turn), nacistickych zombies (Dead Snow), ci inych. :)
Dudesonovi v Americe (2010) (pořad)
Duudsonit porazaju Jackass. hands down :) Osobne mi to pride sice menej prepracovane, kamera, strih atd su horsie. Ale mam pocit, ze to robia pre zabavu a nie pre peniaze. Stale sa smeju. A ja sa jednoducho musim smiat s nimi. :)
Život Dudesonů (2006) (pořad)
Uzasna zabava. Lepsie ako Jackass, stale je z toho citit, ze maju z toho zabavu, presne ako pise st.ranger :) Jarppi, Jukka, Jarno a HP su stvorica, ktora nie je sice bohata, ale ma kopu napadov. Lamu sa kosti a vsetci sa smeju. Nie je to idealna televizna zabava pre vsetkych, ale pokial sa Vam pacil Jackass aspon na 60-70%, DUUDSONIT su jasnou volbou! Osobne ma bavia ovela viac a to som dal vsetkym Jackassom 5* :)
Panika v městečku (2009)
Toy Story on Absinthe! :)
Muž v ohni (2004)
Ako pise golfista, 3 jsou malo 4 moc. Dej vcelku ocakavatelny, ziadne prekvapenie, film tiez dopadol tak, ako som cakal :) Ale pozerat sa to dalo, na pomery TV urovne sucasnosti to patri medzi tie lepsie pociny...
Generation Kill (2008) (seriál)
Captain America.
Pacifik (2010) (seriál)
Napinave, akcne, dobre, vsetko, co by som od podobneho dokumentu ocakaval. Velke plus ma kvoli (podla mna) vernemu zobrazeniu boja, kedy to bola naozaj "divocina" a "bordel". (v Generation Kill boli boje vacsinou take "lazo-plazo")
Nejsmrtelnější úlovek (2005) (seriál)
Z nejakeho zvlastneho dovodu mam tento serial velmi rad. Neviem preco, cela rodina sa cuduje, ale zaujimavy serial + zaujimave postavy + nie je to zbytocne natahovane...
V nejhorším případě (2010) (pořad)
Chuck Norris nosi tricko s Bearom Gryllsom.
Saw 3D (2010)
Saw mam velmi rad, mozno hodnotenie nie je relevantne :)