Recenze (117)
Čápi s mákem (2010) (pořad)
První série, dle Ivety Bartošové, BOMBA...Druhá série katastrofa!
Rodinka (2011) (seriál)
Jako sitkom to velmi dobře pasuje a na české poměry skvělý seriál...Paní Jana Štepánková ba naprosto dokonalá...Bohužel ta reklama mi tam občas velmi vadila...Obsazení bylo vybráno skvěle... Velmi jsem se nasmál...Viděl vícekrát...:-) 65%
Noční můra (2006)
Ve své podstatě velmi průměrný snímek. Sarah předvedla výborný výkon, ale k dokonalosti tomu chybělo dost. Za výkon Sarah dám tu 4 hvězdičku...:-)
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
Taky je dobrá jenom Osvaldová a Habera, jako vždy...JINAK NOVA JDE PROSTĚ DO ....
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Hodnotím první 3. série, které jsem si připomněl...:-)
Rodinka (2010)
Jako seriál to bude dost dobrý...ale jako film do kin to není to pravé ořechové...
Klíč k vraždě (2004)
Film se mi líbil, protože rozuzlení příběhu byla pro mě nečekané....Strhující Judd....:-) Nemohu jinak než 4 hvězdičky
Dům loutek (2009) (seriál)
Omlouvám se, ale mě půlka 2- série nudila a proto dávám lepší 3. hvězdičky..
Beverly Hills Family Robinson (1997) (TV film)
Celkem otřepané téma...Film není bůh ví jako zázrak, ale já se bavil...Takové 3 hvězdičky si zaslouží a Sarah mi 1,5 přidává...:-)
Hvězdy u piana (2007) (pořad)
Nápad výborný...bohužel mi neseděla Helena V. (přišlo mi, že tam je jen pro reklamu).