Poslední recenze (245)
Tenet (2020)
Lidí, co blázníte s tou kritikou? Uznávám, Tenet je horší než Počátek. Ano, není ani lepší než Temný rytíř. No dobře, dokonce ani nevyrovnal laťku nastavenou Interstellarem i Dokonalým trikem. ALE pořád se jedná o kulervouci film, který baví. A baví právě pro to, že je to tak nolanovský. Uvědomte si, že nic podobného jsme dlouhé roky neviděli. A pravdepodobne dlouho ani neuvidíme. Já si film neskutečně užil (již 2x) a těším se na další zhlédnutí.
Rychle a zběsile 7 (2015)
V pátem dílu jsme dostali naservírován souboj Diesel vs. Rock. Teď nejdříve Rock vs. Statham a poté Diesel vs. Statham. Co nás čeká příště? Že by Chuck Norris?? :-)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Stále je to krásná vizuální podívaná s parádní akcí. Ale bohužel mi přišlo, že tvůrci tak trochu vařili z vody. Lehké zklamání.