Recenze (66)
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Nechápu zdejší recenze, nepřišlo mi to strašný, docela neotřelý zajímavý příběh, za mě palec nahoru a ne odpad jak píšou někteří již po pár minutách .... za to bych hlasující vyřadil z evidence !!!
Stínohra (2022)
Absolutní zklamání ... nevysvětlené události, špatná kamera, někdy není vůbec rozumět ... tohle prostě bylo trápení to dokoukat.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Na začátku jsem byl s hodnocením opatrný, ale pak mě seriál vzal útokem. Skvělá práce Honzo !!! A jak jsem se doslechl bude pokračování a tak sem zvědavý jestli režisér vypadnuvší z okna bude zachráněn a nebo prostě bude nový režisér ;-) Mrzí mě, že odešla kostymérka-vizážistka paní Hloužková :-( Čest její památce!
Kukačky - Epizoda 12 (2023) (epizoda)
Tak nevím, nějak mi uniklo rozhodnutí soudu. V minulém díle bylo stání, ale verdikt nám neřekli a jak to bude s klukama taky ne :-(
S písní v tísni (2022) (TV film)
Mě se to líbilo, koukám, že recenzisti jsou ňák náročný :-)
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizoda)
Tak jedna hvězda za rozuzlení, jinak příšernost. Dabing hrozný, lepší by bylo v češtině, s titulky u rakousky mluvících osob.
Ochránce - Slabý kus (2021) (epizoda)
Silný zážitek, prostě Tereza Kopáčová opět nezklamala. Těším se na další díl.
Kukačky - Epizoda 3 (2021) (epizoda)
neskutečně emocionální, Sabina je super a je celá máma ;-)
Hodinářův učeň (2019)
Nechápu ty kladné komentáře, za mě děs běs, hnusná hudba, nedalo se to poslouchat, to nebyla pohádka, ale depresivní horor. Příběh o ničem, max. herecké výkony Preisse a Plodkové.
Důvěrný nepřítel (2018)
Moc se mi to líbilo, pěkný pokus ale USA thriller se Janákovi povedl a nebudu hledat mouchy jako někdo. Herecky Marcinkový super, hudba od Onřeje B. taky skvělá.