Recenze (58)
Tom Yum Goong 2 (2013)
Tak dost slabota, o chlup horší než první díl.
Řezník: Noc Plná Překvapení (2012) (hudební videoklip)
Týpek co hulí trochu divnej matroš a podle toho to pak taky vypadá, opět zcela spektakulární a profesionálně natočený klip.
Řezník: Soudní proces (2013) (hudební videoklip)
Celkem jasných 5*. Ten soudce neměl chybu. :-D
Řezník: Ta holka v mym sklepě (2011) (hudební videoklip)
Dokonale natočený klip s krásnou Erikou Prokešovou.
Marketa Lazarová (1967)
No ano, i já jsem spal. Kdybych měl srovnávat, tak Andrej Rublev tenhle film hravě strčí do kapsy. A kdyby to bylo o polovinu kratší, tak by to bylo celkem fajn, takhle se ten film táhne jak žvejka.
Hněv Titánů (2012)
Oproti prvnímu dílu (ach jo) ještě debilnější scénář, tohle už je čirá tvůrčí křeč.
Sedm statečných (1960)
Nějak jsem tam nenašel těch sedm samurajů.
Machete zabíjí (2013)
Bohužel opravdu překombinované a přitažené za vlasy Dannyho Treja, kdyby to tak nepřeháněli, mohlo to být za 4*.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Namísto láhve od whisky (Jack Daniels), čili spíše amerického bourbonu by stačilo použít 5 litrový kanystr benzínu a hned bych tomu uvěřil. Takhle po první pálce lahví, láhev na sračku a věřte, že tak jako v tomhle klipu by vám 0,7 litru 40% volume libovolného alkoholu určitě neblaflo, no jo no, zase jen *** Thomasi.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Opět nezáživné bumbác ratatatata, nezachránil to ani Dwayne Skála, při střelbě do lidí netekla ani krev a při porcování katanou ani kapka krve na čepeli, bodejť, by to přece bylo hned R-ko a nemohli by na to jít do kina ti školou povinní, ach jo.