Reklama

Reklama

Velký třesk

  • Česko Hledání zmizelých (více)
Trailer

Intenzivní pátrání po pohřešovaném končí... na počátku. Jedné pozdní noci v Los Angeles, zavítá návštěva ke dveřím soukromého očka Neda Cruze (Antonio Banderas). Ruský boxer nedávno propuštěný z vězení přichází s lukrativní nabídkou práce. Úkol zní najít jeho ztracenou sestru Lexie a její skrýš diamantů v hodnotě 30 milionů dolarů. Cruz však brzy zjistí, že zdánlivě běžný případ pohřešované osoby může zavinit konec světa, jaký známe dnes. (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (113)

Aiax 

všechny recenze uživatele

Životem unavený soukromý detektiv, všudypřítomné šero, déšť, tajemná kráska v nesnázích...víceméně. Všechny náležité rekvizity noir detektivky tady jsou, Krantz si je ovšem upravil k obrazu svému. Velkým třeskem vzdává tomuhle parádnímu žánru uctivý hold, a zároveň jej lehce, vlídně paroduje. Jo a taky trošku míchá s LSD tripem. Asi to zní hodně divně, pro mě osobně to ale funguje skvěle, jednak protože noir detektivky miluju, jednak díky skvělém Banderasovi, ale hlavně protože rozhodně nejde o samoúčelovou pseudouměleckou masturbaci režiséra, který roupama neví coby. Ač se to nezdá, pod kapotou fialové mlhy, zdrogovaného soundtracku a metafyzických řečí o částicové fyzice v postelových scénách brumlá zápletka, která má hlavu a patu, a rozuzlení nejen že dává smysl, ale navíc i pobaví. Velký třesk je nejspíš prvním představitelem žánru "weird noir", nebo možná lépe "acid noir". Co se mě týče, jen houšť a větší kapky. ()

Radiq 

všechny recenze uživatele

Hrozná slátanina. Banderas snažící se mluvit temným hlasem je jenom začátek, kterej už sám o sobě stojí za to... jako za prt. Pak přijde jedna šukačka, kterou bych nazval jednou z nejtrapnějších a nejmíň sexy šukaček, co jsem kdy ve filmu viděl, protože vzrušená baba u toho odříkává nějaký teorie o různejch fyzikálních kravinách a je hrozně okatý, že to hraje (jak herečka, tak i asi ta postava v tom filmu). Samotnej děj je v podstatě jenom blbost obalená v kecama o teorii velkého třesku a většině těch fyzikálních keců stejně nerozumíte. Big Bang by se to ani nemuselo jmenovat, protože ten děj se uplně klidně mohl motat třeba kolem výrobny palačinek... Konec už jenom završuje trochou akce, která je dost přehnaná a trapná. Jediný, co se mi na tom líbilo, byl někdy ten vizuální zjev některejch záběrů a maličko eště nějaký takový fluidum, který z toho sem tam stříklo... ()

Reklama

POMO 

všechny recenze uživatele

Halucinogénny thrillerový patvar silne béčkového razenia. A tým razením nemyslím iba svietenie ako z televízneho Hustler filmu z 80. rokov či prvoplánovo krkolomné kamerové uhly, ale tiež výber niektorých hercov a vykreslenie ich postáv. Nebyť zopár Banderasovych hlášok a šialeného vývinu deja v poslednej tretine, ktorá podnieti divákovu zvedavosť ako film dopadne, bola by to fakt tragédia. Ono stavať takto lacne vyzerajúci film na sofistikovanom flashbackovom rozprávaní príbehu plného otázok je už samo o sebe hara-kiri. ()

Bozvav 

všechny recenze uživatele

Pokus o ryze americkou detektivní lahůdku ve stylu Chandlera nevyšel. Možná méně mystična a více smysluplných dialogů a hlavně v hlavní roli někoho jiného. Veskrze proti Antoniovi nic nemám, ale v této roli mi těžce neseděl. Jako celek slátanina, co se dá vidět bez větší újmy na zdraví, ale tak jednou za dlouhý život. Za mne 45% max. ()

Topco 

všechny recenze uživatele

Prvých 15 minút som bol v tom, že ide o otrocký remake klasiky filmu-noir Murder, My Sweet z roku 1944. To bolo ešte ako-tak pozerateľné. Následne sa do toho primiešala moderná fyzika, silené moderné pozadie a témy či sci-fi prvky... zavŕšené nechutným blokbasterovým finále... Ako neo-noir nevkusné, nefungujúce. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (4)

  • Jedným z alternatívnych názvov snímky bolo aj označenie The Diamond Job. (MikaelSVK)
  • Ed Limato, slavný filmový agent, který pracoval například s Richardem Gerem nebo Melem Gibsonem, se dle vlastního vyjádření do filmového scénáře na první pohled zamiloval. Účast ve filmu nasměroval bezprostředně Antoniu Banderasovi, jemuž se shodou okolností scénář zalíbil stejnou měrou. (Conspi)

Reklama

Reklama