Recenze (133)
Jupiter vychází (2015)
2 a půl *
Divergence (2014)
Kua! Ten roman tikáááá!! :))) Spíš pro později narozené ročníky, taká fajn pohádka se skvělou hudbou, ale jako celek to funguje parádně :)
Interstellar (2014)
Kruci!!! Já zjistil...že je to od Nolana.........až podle titulků!!!!! Jaká nezodpovědnost!!!!!!! A Maťa Dámonů, jako záporňák!!!!! A ono to trvalo skoro tři hodiny?!! Nemožné, asi jsem cestoval časem....! Uff.. Naprostý souhlas s Civalem...
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Sakra to je tak blbý, až je to dobrý! :))) ooo oooo oooooooo Baltimora - Tarzan Boy :))))
Collateral (2004)
**** a půl *
Pojedeme k moři (2014)
Bravo Jiří, povedlo se Ti to :) **** a půl *
Láska na kari (2014)
Příjemně pohádkově pohodové pohlazení..
Šťastná nehoda (2012)
*** a půl *
Chraň nás od zlého (2014)
Asi se budu opakovat, horory nejsou mým šálkem piva, parádní poctivá prácička, za málo peněz kua řádný muziky vod dveří!!
Transformers: Zánik (2014)
Ljuku Skájvookre, viděl si Cestu do pravěku!!?? Dartformer říkal, že je to hustej biják!!! :))