Recenze (252)
Sex ve městě (2008)
Jednoduše se mi to líbilo :-)
Repo Men (2010)
Samozřejmě to má nějaké zápory, trochu komplikovaný a místy nesmyslný děj. Nicméně má film také kvalitní hudbu, některé scény a hlavně konec, který mě osobně překvapil. Proto se příkláním spíše k 4* P.S. Fanoušci brutálních scén si nepochybně přijdou na své
Souboj Titánů (2010)
Ani nevím proč 3*. Těch neuvěřitelně stupidních scén tam bylo nespočet a některé dialogy mi místy také neseděly, nicméně nabité akcí to bylo od začátku do konce a upřímně řečeno mě to ani nenudilo. Konec trochu moc Hollywood ale nic co by bylo horší, než průběh filmu. Takže možná proto ty 3*
Zkouška (2009)
Chybičky to samozřejmě má, ale velice mě to překvapilo
Vlkodlak (2010)
1 hvězdu dolů za to, že se z toho dalo vytěžit mnohem víc s mnohem kvalitnějším výsledkem a 2.hvězdu dolů za ten příšerný souboj v domě před koncem filmu...nicméně atmosféru tomu upřít nemůžeme
Džungle rtěnek (2008) (seriál)
hvězda dolů za to, že těch dílů bylo tak málo...začlo to hezky gradovat. Mě to prostě bavilo
Pacifik (2010) (seriál)
Prozatím musím nechat 4*
Prokletý ostrov (2010)
Musím dát 5*...Skvělý začátek film velice dobře nakopnul, přičemž celý děj byl neuvěřitelně mrazivý a napínavý. Výsledné rozuzlení bylo nečekané a pro mne matoucí ( zmást diváka byl možná záměr). Ve výsledku je to ale opravdu kvalitní thriller s velmi přesvědčivými hereckými výkony DiCapria a Kingsleyho, který vás nechává na pochybách od začátku do konce.
Americký gangster (2007)
4,5*...opravdu kvalitní film o drogové mafii
The Collector (2009)
Má to nápad,nemá to logiku ale za to to má strašný konec...další z mnoha filmů tohoto typu