Poslední recenze (55)
Ještěr (2023)
Děj i zpracování bez nápadu. Klišé a nezábavný konec bez alespoň trochu uspokojivého čehokoli.
Avatar: The Way of Water (2022)
Svěklé řemeslo
Spider-Man: Bez domova (2021)
Už prosím přestat prznit … tahle generace marvel je nedivatelna