Recenze (185)
Interstellar (2014)
Cely film s otevřenou pusou a ten soundtrack. Tohle je fakt jinde!!! 100%
Pelé: Zrození legendy (2016)
Protože milujeme fotbal!!! 5*
Kdo pohlídá Olivera (2017)
Výborná úchylarna, misty úsmevná, misty děsivá...
Hrdinové ohně (2017)
Tohle je pecka a to jsem to jeste ani nedokoukal !!!
Deadpool 2 (2018)
Řádný nářez!!!
Nejlepší přítel (2017) (TV film)
Moc pekna pohadka 🙂
Amityville: Probuzení (2017)
Hmmm...tak tohle asi ne. A jak to chodí ve Spojených státech tak mnoho diváků bude chtít odškodnění za klamavou reklamu - v traileru uvedené scény ve filmu vůbec nebyly. Ale tak my to měli zadarmo, takže mě nemusí nic trápit Každopádně tohle byla velká bída 😞 30%
Noc v New Yorku (2014)
Chci aby byli spolu, toť vše...
To (2017)
S klidem dám 5*, tohle bylo úplně něco jineho než horory této doby! Mělo to děj a to hodně zajimavý, pro mě to byl takový hororový Harry Potter!! 5* bez debat!
Kniha džunglí (2016)
Luxusní podívaná teda 😉