Recenze (80)
Saltová (2010)
Nelze srovnávat s Bournem....i tak není tento film ničím výjímečným...
Princ z Persie: Písky času (2010)
miloval jsem tuhle hru....nemůžu jinak...a Gemma Arterton je nádherná...PS: souhlasím s uživatelem Malarkey...
Počátek (2010)
až mi běhal mráz po zádech...vynikající film...nejde hodnotit jinak...
Pokrevní bratři (1999)
za modlitbu u soudu a Willema Dafoa....
Legie (2010)
Dalo se z tohohle námětu vytřískat mnohem víc...
Frozen Kiss (2009)
dvě vykrákané palice na amfetaminech...tu holku bych po chvilce musel asi zabít sám od sebe...
Bratři (2009)
Kolik takových ještě je?? kolik jich to musí zažít, aby pak už nikdy nemohli vést normální život ?? stojí to za to??...ani na jednu z těchto otázek nedokážu s jistotou odpovědět...smutný příběh...
Turnaj zabijáků (2009)
otravnej kněz...ale doopravdy děsně...jinak slušný akční béčko...
Gamer (2009)
tlouštík je nechutnej...
Náhradníci (2009)
Pravda, SHIFT + ENTER nebyl zrovna nejpovedeněší tah..Bruce v pohodě..