Recenze (43)
P.S. Miluji Tě (2007)
Film síce bol dojímavý a s veľmi originálnou myšlienkou, no s touto myšlienkou sa mohli diať väčšie veci. Škoda, že ma to celé neočarilo natoľko, aby som dal plných 5*. Celý film sa mi zdal čudne postavený na tom, že sa netreba obzerať dozadu. Herecké výkony boli vynikajúce, ale to sa dalo čakať. Perfektné 4*.
Šťastný a veselý Madagaskar (2009) (TV film)
Aj keď nie moc originálne, ale i tak som si to pozrel s chuťou. Skvelo dopĺňalo modernú vianočnú náladu. Horšie 4*.
Paranormal Activity (2007)
Nebolo to vobec zle. Horor, pri ktorom som sa nebál i ked som vžil do deja. Celkovo som sa zlakol 2x... teda trhačka to nebola... ale za to to bolo napínavé a až do konca som čakal ako to skončí. takže suma sumárum: Bolo to dobré ale kedže horory nemusím, tak som sa na to aj tak dival a sám som sa ubral o zážitok... :) horších 4/5
Avatar (2009)
Bolo to akčné, napínave, dojímavé, vtipné, miestami romatnické a dokonca aj vulgárne. Bolo tam všetko, čo som čakal. Takto si predstavujem novodobé sci-fi. Čo sa týka spracovania, bolo to niečo úchvatné. Grafické spravcovanie bolo brilantné a to nehovorím o zvuku a hudbe. Nemôžem inak ako 5*.
Bruno (2009)
Povedal by som, že veľmi odvážna komédia, ktorá nemusí padnúť pod zub každému. No i kvôli tomu geniálny film. Aj vďaka záverečnej pesničke dávam lepších 4/5.
Zápisník jedné lásky (2004)
Nesmierne romantické. Postavy mali výrazné charakteristiky, hudba, prostredie bolo nádherné. A to sa mi na tom páčilo. No ak sa nad tým zamyslím, niečo takéto tu už bolo a ešte veľa krát niečo také uvidím.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Pre mňa najlepší diel celej harrypotterovky. Konečne to nieje detský hókus pókus. Aj keď teraz sa to prehuplo do teenegerskej romantiky, ale to mne vyhovuje o dosť viac.
Milionář z chatrče (2008)
Moja otázka: "Zaujímavý príbeh okolo známej televíznej hry a ku tomu je to celé romantické?" Odpoveď filmu: "Áno!" Proste nemôžem inak ako za 5*.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Áno, zasmejem sa na tom, ale po čase si nespomeniem na čom. Horšie 4*.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Moc sa mi to páčilo. Neviem, či to má dočinenie s tým, že Evu Mendes naozaj "žerem", alebo skutočne mám rád filmy s romantickou tématikou. Zrejme je pravda oboje a ja na tento film budem spomínať ešte pár rokov. Veď naozaj každý muž môže mať hocijakú ženu, len treba vedieť ako to docieliť.