Oblíbené filmy (10)
Interstellar (2014)
Warrior (2011)
Dokonalý smysl (2011)
Nejdříve přijde pláč:'(.......poté hlad:(...... pak vztek:/....... a v neposlední řadě štěstí:)) IT's THE END of THE WORLD
Mezi vlky (2011)
Ještě pořád to rozdýchávám, už skoro čtvrt roku... A pořád nevím, co bych napsal. Snad jen, "že je to pro mě jeden z nejvíc nejlepších filmů" A to, co předvádí Liam, my bere dech... o závěrečné scéně radši ani nemluvím! To je ten důvod, proč je tento film tak vyjímečný... protože posledních 5minut filmu je krásný, úžasný, dojemný, neskutečný... Je to jeden z důvodů, proč se vlastně na ty filmy díváme... protože tohle nikde jinde neuvidíte. Nikde jinde vám nebude běhat mráz po zádech, až se z toho samy rozbrečíte. "This is a reason..."
Drive (2011)
Ryan Gosling( alias Driver )jako nájemný řidič gangů... patří určitě do TOP 10. Soundtrack je naprostá špička, už jen za něj je ***** hvězd.
Počátek (2010)
Už když jsem viděl trailer, řekl jsem si - kurňa, to by mohla být dost dobrá pecka a ještě k tomu od Temnýho Rytíře "Chrise" Nolana. Na to bycho mohli vyrazit do kina... kdyby to byl ( s prominutím )"shit" nic se neděje, každý "rejža" nějakou tu "hovadinku" má. A ejhle po 148minutách naprosto uchvácen a dojat... Velké mistrovské dílo Velikáná filmu Mr. Christophera Nolana. (Dnes už se nebojím říci ani režisérské Legendy!) p.s. Hans Zimmer svým soundtrackem boduje jako nikdy!
Rain Man (1988)
Dustin Hoffman a jeho další excelentní výkon, ne-li vůbec nejlepší... zasloužený Oscar. Fascinující příběh dvou bratrů(z toho jeden "autista"), kteří se po letech znova nacházejí a prožívají spolu fantastickou jízdu...
Nelítostný souboj (1995)
Tak přesně takto si představuji dokonalou kriminálku. Příběh bankovních lupičů, tvrdých fízlů, honiček a přestřelek je naprosto úžasný, ale to není to hlavní. :)) Nejlepší na filmu je dvojice soupeřů De Niro - Pacino. kteří si jdou "nelítostně" po krku... A proto navždy zůstane v mých TOP filmech...!
Pokrevní bratři (1999)
"HOLY SHIT" nemám slov...