Poslední recenze (188)
Podfu(c)k (2000)
Já to chápu, opravdu chápu proč se to lidem líbí. Je to takové britské Pulp Fiction , spousty střihů, změna scén, několik příběhů které se prolínají atd. Dvě scény mě bavily. Zbytek mě totálně minul. A to mám rád filmy a seriály z bristkého prostředí, jejich akcent a hlavně bristký humor. Tohle pro mě ovšem bylo utrpení. Poprvé když jsem film viděl, jsem dal jednu hvězdu. Zvedám na dvě za výkon Bradda Pita .
Tvoje, nebo moje Vánoce? (2022)
Nemám problém s Vánočními filmy. Nemám problém, že to není extrémně komplikovaný a promyšlený příběh, ale tohle mě nebavilo. Bylo tam pár dobrých vtípků, ale jinak to bylo celkově tak extrémně nerealistické, že bych tomu dal nálepku sci-fi. 40%
Plán pro rodinu (2023)
Škoda těch posledních cca 20min, protože ty byly opravdu velmi špatné. Ale první půlka, či malinko víc, byla skvělá zábava. Nic super originálního, ale rozhodně stojí za shlédnutí. Odpočinkový film. Jako bonus asi jediný film z 2023, který jsem viděl a neřešila se tam všude podsouvaná problematika sexuality, pohlaví, rasové vyváženosti, apod...