Recenze (26)
Spirit (2008)
Zlaté SIn City.
Čarodějův učeň (2010)
Cage se mi proste libi, ale delat z pekneho fantasy pohadku na dobrou noc pro par physics-nerdu je hrich!
Rychle a zběsile 5 (2011)
Jednoznačně nejlepší díl série. Méně tuningu, více akce a hlavně pěkně dotažený příběh.. Skvost
Sucker Punch (2011)
. Rozehrat si pribeh o 3 dejovych linkach (ala Inception :D) neni vubec, ale vuuuuuuuubec cool a to vizualni zpracovani taky neni zadna slava. Jednim slovem zklamani
Sejmi je všechny (2007)
Shoot ´Em Up rozhodně není mainstreamový snímek, pokud však přehlédnete maličko přiehnaného Owena:) tak si užijete naprosto úžasných 83 minut plnokrevné akce, kterou Vám ani z daleka i deset Jamesů Bondů nenabídne
Loudilové (2009)
Let´s bet how many times he say shit... (http://www.youtube.com/watch?v=Io0u1Q54NzY :D) ...It´s a gift... +1 hvezda :D Rozhodne nejlepsi teenagerska komedie co jsem v posledni dobe (spolu s Easy A:)) videl. Doporucuju vsema 10!
Panna nebo orel (2010)
Worst song ever! (http://www.youtube.com/watch?v=_HVCB9hW6kg&feature=fvst :D) +1 hvezda uz jen za tuto scenu :D Vyborni rodice, skvele vtipky, spousta znamych tvari a opravdu dobry reziser:)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Techto filmu, kde onen vychrtly "pasr" ziska vysnenou divku, je uz tolik, ze ani barevne ublinknuti, ktere mi totalne znechutilo celou podivanou, nedokaze nic zachranit.
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Bohužel dost béčková pohádka s ještě béčkovatějśi, neoriginální a předvídatelnou "zápletkou", kterou ani deset kouzelných chův nezlepší
Banditi (2001)
Velmi zabavna komedie, jejiz zaver proste nemuzete nemilovat:) Nebyt te romanticke omacky uprostred, ktera spis nudila, dal bych i tech 5.