Oblíbené seriály (8)
Koruna (2016)
Rizzoli & Isles: Vraždy na pitevně (2010)
Jestli se daji dohromady, tak davam pet hvezdicek. V US se tomu ze srandy rika Gayzolli, protoze tolik subtextu v serialu nebylo od dob Xeny.
Hranice nemožného (2008)
Genialni. Miluju Annu Torv. Nemuzu se nabazit a to jsem se na to nechtela divat.
Castle na zabití (2009)
Puvodne sem se na to nechtela vubec divat, ale nakonec mi to nedalo a jsem hooked. Jen doufam, ze to nebude trvat 6 serii jako v Bones nez si konecne vyznaji lasku. Proste me to bavi a Martha Rodgers je jedna z mych nej postav.
Ally McBealová (1997)
Ally, ach Ally. Poprve jsem to sledovala ve slovenstine, musela jsem do tohoto serialu vyrust. A samozrejme jsem chtela jako Ally byt americkou pravnickou. Skvely Piskot, skvely Richard, totalne dokonale hlasky, Elaininy vynalezy a Calista jeste nebyla tak silene vychrtla (i kdyz....)
Private Practice (2007)
Kdyz jsem se divala na Chirurgy, tak mi Meredith prisla extremne nesympaticka. Pak prisla Derekova zena, hrozne nesympaticka a "zla" Addison. Okamzite jsem si ji zamilovala a spolecne s ni se prestehovala do slunneho LA. Kde jsme potkali skveleho pediatra Coopera, neurotickou psychiatricku Violet, alernativniho Peta, doktora spravnaka Sama a jeho byvalou zenu Naomi. K tomu pohledni surfar Dell, ktery se chce stat porodni babou a vsemozne pripady, ktere resi lekari v soukrome praxi. Tento serial neni ani tolik o pripadech jako o vztazich a cim vic se tohle dilko z dilny Shondalandu rozjizdi, tim vic se mi libi.
Láska je Láska (2004)
Přece jenom můj oblíbený seriál, první seriál věnovaný kompletně jen L tématice. I přes to, že mě neustále štvala Jenny a její psychovize, Ilene Chaiken mě naštvala *SPOILER*smrtí Dany* tak se takové spojení krásných a silných žen (Bette, Helena) jen tak nevidí. K tomu zábavná Leisha a několik nesmrtelných scén (Alice a Dana v sexshopu, jakákoli party v Planet)...i přes divný konec 6. série zatím vrchol toho, co bylo v tomto žánru natočeno.
Dr. House (2004)
Kdo by Grega nemel rad. I kdyz je hnusny, otravny, jizlivy a cynicky. Plus k tomu mega sympaticka Lisa Cuddy a Housuv tym (asi mam nejradsi trinactku a Foremana) plus k tomu skvela bromance Wilsona a House. Klasika