Recenze (68)
Jumanji (1995)
Film mého dětství. Znovu po letech viděno a pořád parádní :-)
Když kámen promluví (2010)
Děkuju.
Jak Honza Kačenku dostal (1982) (TV film)
Nikdy více.
Kdo přežije - Cagayan (2014) (série)
První série, kterou jsem ani nedokoukala do konce. Štáb šel Tonymu evidentně dost na ruku.
Le Hasard et l'amour (1915)
film ke shlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=aPoi_0BU37w, jedná se o jiný snímek než ten 6-ti minutový...
Noč pěred Rožděstvom (1913)
Čert byl teda brutální...
Cendrillon ou la Pantoufle mystérieuse (1912)
Neškodilo by, kdyby byla Popelka o něco mladší a hezčí...
Princezna Fantaghiró 5 (1996) (TV film)
za ten konec... neskutečné! Ostudné zakončení celé série...
Film o filmu: Kandidát (2014) (TV film)
Nejkratší film o filmu, jaký jsem kdy viděla.
Les Chiens savants (1907)
Tak to je dokonalý :-)