Poslední recenze (16)
Pustina (2016) (seriál)
prvních 7 dílů top, za ty bych dal 5 hvězd bez mrknutí, napínavé, dramatické, surové.. všechno se ale rozplynulo posledním dílem, který z mého pohledu absolutně nevyužil potenciál celého seriálul a zakončení mi přišlo úplně mimo..
Korunní princ (2015) (TV film)
Fakt dobrá pohádka, asi nejlepší co jsem letos viděl o Vánocích a neusnul jsem. Ten drak je sice trošku mimo, ale co už. Pakosta je ovšem nejvíc. Za Pakostu !! :)
Spectre (2015)
Ano je to zase klasická bondovka na jedno brdo, ano je to možná zbytečně moc dlouhé, ano je to jako číst včerejší noviny, ale jednoduše to funguje a je tam něco navíc, ale nevím co. Má to prostě atmosféru. Líbí se mi ta mlha kolem organizace Spectre. Craig je perfektní a k tomu se zde přidává Waltz. Pasáž v Římě je dokonalá. Soundtrack nemá jako vždy chybu. Dávám čtyři kusy * * * *.
Poslední deníček (10)
Survivor chart
1. Healers vs Heroes vs Hustlers
2. Blood vs water
2. David vs Goliah
2. Cambodia: Second chance
3. Heroes vs villians
4. Ostrov vykoupení
5. All stars
Cagayan
Game Changers
Samoa
Jeden svět
Caramoan
Filipíny
Mikronésie
Jižní Pacifik