Recenze (29)
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
...že je to pohádka mého mládí, tak dávám čtyři hvězdy i přes to, jak moc depresivní mi to přišlo...
Armáda temnot (1992)
Naprosto nejhorší film co jsem kdy viděla, fakt jsem byla po 15 minutách neskutečně nas**** co je to za hovadinu. Jestli sem se měla bát - nebála jsem se, jestli jsem se měla smát - nesmála jsem se, bohužel...
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Na hodnu jsem u toho usnula a vůbec o nic jsem nepřišla...
Smrtelné zlo 2 (1987)
Po tomhle se v noci asi počůrávat nebudu, hororová složka nulová. Jedna hvězda za smysl pro humor...
Alicia (1994)
Nepopírám, že jistým uměleckým dojmem to na mě zapůsobilo, ale já jsem děvče citlivé a takový ujeťárny pro mě nejsou...
Vraždící buldozer (2009)
Jedna hvězda za schopnost podříznout se jídelnim nožem, to mě pobavilo...
Hanebný pancharti (2009)
Upřímně, od Tarantina nikdy nic nečekám a pak se akorát divim, ať už v pozitivnim, nebo negativnim slova smyslu a co se Hanebnejch panchartů týče, tak sakra v dobrym. Považuju to snad za nejlepší film co kdy splodil a jeden z nejlepších obecně co jsem za poslední léta i neléta viděla.
Vesnice (2004)
Dvě leknutí, dvě hvězdy, víc ani ťuk.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Tenhle kus považuju ze všech X-manů za nejlepší a kdo mě hodně bavil byl Liev Schreiber. Občas se sice vloudila nějaká ta chyba, ale musim dát pět hvězd.