Poslední recenze (1 538)
Temný rytíř povstal (2012)
Nolan tady měl úkol nejtěžší, protože věděl, že Temného rytíře už nejde překonat. Zimmer i Pfister však znovu zabodovali a díky záplavě postav má i finále trilogie neskutečné tempo, atmosféru plnou nejistoty a emotivní závěr s překvapivě pozitivním poselstvím. Bane je důstojným protivníkem, Catwoman i Robin skvěle nahrávají na smeče a kdo jiný než Marion Cotillard by měl zahrát femme fatale.
Temný rytíř (2008)
Temný rytíř nastavil komiksovou laťku tak hrozně vysoko, že se časem ostatní tvůrci přestali snažit o její přeskočení. Snímek po letech dokráčel až těsně pod samotný vrchol jinak zatuchlého žebříčku IMDb a je opravdu těžké ho kritizovat. Snad jen výměna broskvičky Holmes za ošklivku Gyllenhall moc nepotěší, ale v rámci hereckých schopností byla samozřejmě oprávněná. Životní výkon Ledgera, který se následně odebral na onen svět, pak film povyšuje mezi kultovní záležitosti.
Batman začíná (2005)
Batmani od Burtona i Schumachera měli svůj osobitý styl a snažili se hlavně pobavit, ale v porovnání s Nolanem vypadají jako pohádky pro děti. Jeho přístup dokazuje, že i komiksy jdou zfilmovat důstojným způsobem a už první příspěvek do trilogie nemá daleko k dokonalosti. Navíc platí, že hrdinové ze světa DC jsou ikoničtější charaktery než ti od Marvelu. Bohužel další filmaři do vzali za špatný konec.
Poslední deníček (10)
Mission impossible 33 a 1/3
Rok se s rokem sešel a na řadu přichází neúprosné účtování. Všichni se ohlednou za uplynulými dvanácti měsíci a bilancují. Zdraví, vztahy, kariéra a čísla na YT, IG nebo TT. Každý má to svoje. Já mám naštěstí pouze žebříčky, a jelikož na výsledky znovu není pěkný pohled, tak to rozhodně stačí. Ani další rok bohužel nepřinesl výrazný pokrok v jejich zdolávání a předsevzetí tedy nemůže být jiné. Někdo chce začít chodit do fitka (Better call Grznár), někdo chce omezit chlast a fet (držme umělcům z Prahy palce) a někdo se chce konečně stát dalším kryptobaronem (znám jen toho Apple žida). Já jdu však bez ohledu na následky ještě mnohem dál. Bude to určitě bolet, ale celý měsíc leden zasvětím nelítostnému souboji s CSFD malostí, arogancí a pokrytectvím. Hřát mě může jediná věc. Žebříček na Kinoboxu. Ano, správně. Žebříčky se dají posrat ještě mnohem víc. Mission accepted!
Edit 1: Ty vole, není to prdel. Možná jsem měl dát jen týden.
Edit 2: Pokračuju, nikdy mě nezlomíte!
Edit 3: golfista sucks
Edit 4: CSFD排名很垃圾
Edit 5: Svoboda!
Mission completed! Bylo to fakt peklo a stylový závěr měsíční mise s Rambem, který si musel projít podobnými sračkami jako já, byl celkem emotivní. Hodně jsem pohnul především s žebříčkem nejlepších filmů a něco málo přibylo i u nejoblíbenějších. Trošku čekám pozvání do DVTV, protože šlo o nadlidský výkon a v poslední době jim dochází zajímavé osobnosti, které něco dokázaly. Teď je ale na místě zasloužené volno od žebříčků.