Recenze (51)
Přizdis*áči (2011)
Začátek nic moc, ale pak se to rozjelo. Dobře strávený sobotní večer se skvělou komedií, ovšem seriálu se to nevyrovná :)
Stan Helsing (2009)
Nechtěl jsem film odsuzovat na základě hodnocení CSFD .Bohužel tentokrát má film 32% oprávněně , párkrát jsem se ale i zasmál ...
Daredevil (2003)
Za zklamaní z postavy KINGPINA - 1 hvezdička.
Bastardi (2010)
Úplně zbytečný film,nejlepší scény,kvůli kterým jsem film vydržel shlédnout do konce byly samozřejmě v traileru i samotný film by se dal natočit v 10 minutovém snímku...
Akta X (1993) (seriál)
I want to believe.. .jednoznačně jeden z nejlepších seriálů z tohohle pojetí. Vždy nevěřící Scullyová, skoro pokaždé pravdivé Mulderovy teorie, je pravda, že má velmi mnoho dílů, ale o to víc je to napínavější jak to všechno skončí. THE TRUTH IS OUT THERE ;)
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Film mého dětství,který mě nezklamal ani svým třetím pokračováním.Rozhodně dopuručuji všem věkovým kategoriím :))
Machři (2010)
Opět se neshoduji s některým hodnocením filmů podle csfd.. tento film by si zasloužil přinejmenším červenou barvu..
Dokonalý únik (2009)
Jeden z mála nových filmů, který byl fakt super.. takový konec bych teda nečekal.
Létající Čestmír (1983) (seriál)
Létající Čestmír..léta tam a zpět.. Staré a dobré české seriály..:) u toho se má vyrůstat..:)
Návštěvníci (1983) (seriál)
Fakt ho mám rád.. nejlepší bylo to jejich jídlo které se dělalo z tabletky.. vždycky jsem to chtěl..:)